اجرای سومین طرح کمک مؤمنانه کانون های فرهنگی هنری مساجد آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از اجرای سومین طرح کمک مؤمنانه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان آران و بیدگل با توزیع ۲۵۰ کیلوگرم گوشت گرم در بین نیازمندان و مستمندان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: سومین طرح کمک مؤمنانه کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان آران و بیدگل در بین نیازمندان و مستمندان اعضای این کانون ها در آران و بیدگل اجرا شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: با اجرای طرح کمک مؤمنانه معیشتی، ۲۵۰ کیلوگرم گوشت گرم در بین نیازمندان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد هر چهار شهر و روستای تابعه شهرستان آران و بیدگل توزیع شد.

 

ضابطی با بیان اینکه کمک به محرومان می تواند روح را صیقل و به انسان آرامش دهد اظهار داشت: این طرح با مشارکت برنامه «سمت خدا»، «مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه(س)» و «ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان» با محوریت این اداره و مدیر مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان در ایام عید سعید غدیر خم اجرا شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل اضافه کرد: این بسته ها جمعا به ارزش تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال با بسته بندی های بهداشتی و با رعایت پروتکل های بهداشتی توزیع شد.

 

ضابطی ادامه داد: طرح کمک های مومنانه الگوگیری از سیره و رفتار امیرالمومنین علی (ع)  است چرا که امام اول شیعیان ، گرفتن دست مستمندان و نیازمندان را جزو وظایف شرعی و دینی خود می دانستند و به همین منظور زنده نگه داشتن الگوی علوی و ادامه دادن راه و سیره پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) چیزی جز ثابت کردن پیروی و تبعیت از آنان نخواهد بود./

کد خبر 1200092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha