اتحاد میان ایلات برای دفاع از کشور مایه افتخار است

حسینی گفت: فرماندهان و بزرگان ایلاتی همچون ایل بزرگ قشقایی در دوران مختلف تاریخی برای دفاع از کشور همواره در میدان بوده اند و شهید داده اند و اتحاد میان ایلات مایه افتخار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد حسینی»، امروز (پنجشنبه 6 مرداد) در اولین یادواره «سه هزار شهید قشقایی» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، برگزار شد، گفت: حضور پرشور مردم در دوران دفاع مقدس باعث شد تا نقشه های دشمنان نقش بر آب شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: منافقانی که ادعای حقوق بشر دارند به ترور بیش از ١۶ هزار شهید در کشور اقدام کرده اند.

وی اضافه کرد: فرماندهان و بزرگان ایلاتی همچون ایل بزرگ قشقایی در دوران مختلف تاریخی برای دفاع از کشور همواره در میدان بوده اند و شهید داده اند.

حسینی تاکید کرد: اتحاد میان ایلات مایه افتخار است و در ایل های بزرگ شخصیت ‌های منحصر به فردی وجود دارند که هر یک از این عالمان می‌توانند تاثیر گذاری وسیعی داشته باشند.

وی افزود: رشادت و از خودگذشتگی شهدا موجب شده تا دشمنان دیگر به خود جرات اقدام نظامی علیه ایرانی ندهد و خدمت گذاری دولت سیزدهم نیز با اولویت خدمت به شهدا پیش می رود.

حسینی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در عرصه های مختلف بیان کرد: در آخرین سفری ریاست جمهور روسیه به ایران شاهد ثبت بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ ایران بودیم و به زودی شاهد بهره برداری از طرح ‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی در کشور خواهیم بود.

وی ادامه داد: با فعالیت دولت شاهد انجام اقدامات بزرگی در کشور هستیم و در پیام ریاست جمهور برای یادواره شهدای قشقایی از این شهدا به عنوان  عالمان دینی ایل قشقایی یاد شده و بر بهره گیری از افتخار آفرینی توسط شهدای قشقایی برای توسعه آینده و بهبود تربیت نسل‌ های آینده تاکید شده است.

کد خبر 1200581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha