بیش از ۱۵ هکتار از اراضی ملی خراسان شمالی رفع تصرف شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی، از رفع تصرف بیش از ۱۵ هکتار از اراضی ملی استان طی چهار ماهه ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «قاسم قاسمی» امروز شنبه اعلام کرد: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان شمالی ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی، بیش از ۱۵ هکتار از اراضی ملی به ارزش تقریبی ۳۰۳ میلیارد ریال را طی چهار ماهه امسال رفع تصرف کرد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بیان کرد: این ۱۵ هکتار با اجرای ۲۰ مورد عملیات رفع تصرفات فوری و سه مورد اجرای احکام قضایی در سطح استان، موفق به بازپس گیری حدود 159 هزارو ۲۵ مترمربع از اراضی ملی به ارزش تقریبی ۳۰۳  میلیارد ریال شده است.

 

قاسمی با اشاره به جزئیات این ۲۳ مورد گفت: از تعداد مذکور، ۲۰ مورد رفع تعرض فوری در سطح استان به ارزش تقریبی ۲۶۷ میلیارد ریال و سه مورد اجرای احکام قضایی در سطح استان به ارزش تقریبی ۳۶ میلیارد ریال است که نسبت به رفع تصرف کامل اراضی دولتی اقدام شد.

 

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به نقش مردم در پیشگیری از تصرف و حفاظت از اراضی ملی و دولتی گفت: شهروندان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را ضمن تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.

کد خبر 1203319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha