داوطلبان انتخاب رشته مواظب فرصت طلبی برخی از افراد و موسسات سودجو باشند

کابلی گفت: داوطلبان و اولیای آنان در انتخاب رشته مواظب فرصت طلبی برخی از افراد و موسسات سودجو باشند، چرا که این مراکز با تبلیغات کذایی و راه اندازی پایگاه های انتخاب رشته ضمن دریافت مبالغ هنگفت، سرنوشت تحصیلی دانش آموزان را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستاناز گرگان، «موسی کابلی» در حاشیه بازدید از نخستین روز فرایند انتخاب رشته آزمون سراسری، در مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی استان از عملکرد این پایگاه اعلام رضایت کرد و گفت: در این مراکز بهترین و با تجربه ترین مشاوران حضور دارند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: مشاوران متخصص این مراکز ضمن شناخت و تسلط کامل بر اصول، روش ها و قوانین انتخاب رشته با بهره گیری از نرم افزارهای ویژه مورد تایید سازمان سنجش و با کنترل تغییرات لحظه به لحظه سایت سنجش، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته را راهنمایی خواهند کرد.

 

وی به داوطلبان و اولیای آنان هشدار داد: در این ایام مواظب فرصت طلبی برخی از افراد و موسسات سودجو باشند، چرا که این مراکز با تبلیغات کذایی و راه اندازی پایگاه های انتخاب رشته ضمن دریافت مبالغ هنگفت، سرنوشت تحصیلی دانش آموزان را تحت تاثیر قرار خواهند داد.

 

 

کد خبر 1203550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha