پایان آتش بس در اختیار جهاد اسلامی است

فلاح زاده با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند که همه شهیدان و مجاهدان افتخارشان به این است که پیرو سیدالشهدا و وارث حسین هستند، گفت: امروز جهاد اسلامی، حماس ، حزب الله قهرمان عرصه را بر صهیونیستی ها تنگ کردند و پایان آتش بس در اختیار جهاد اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، 《محمدرضا فلاح زاده》 در پنجمین سالگرد شهید مدافع حرم فرمانده نابغه جبهه مقاومت سردار شهید مرتضی حسین پور شلمانی ( حسین قمی) که عصر امروز ( یکشنبه، ۱۶ مرداد) همزمان با تاسوعای حسینی در گلزار شهدای این شهر برگزار شد، گفت: در طول تاریخ مردم این خطه و علمای این منطقه به شیعه و مکتب تشیع خدمات بزرگی کردند و بزرگان و قهرمانان این منطقه از جمله میرزا کوچک خان و جنگلی ها، ۳۲ هزار جانباز و آزاده، شش هزار شهید آمار بالایی است که خدمات ارزنده ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.


جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کشور با بیان اینکه قصه پر غصه زندگی سیدالشهدا(ع) برای همه ما درس است که چگونه از حسین ( ع) بیاموزیم و عمل کنیم و به سوی او بشتابیم، افزود: امام حسین( ع)  شاهد دستان بسته علی در کوچه های مدینه، ۲۵ سال سکوت علی مرتضی، بیت مجدد مردم مدینه با علی مرتضی است و شاهد بازگشت علی به کوفه، غم و اندوه علی در دروازه ورودی به کوفه است.

وی ادامه داد: امام حسین( ع) یکی از مجاهدان پا در رکاب علی در جنگ صفین و نهروان است و شاهد بیعت شکستن یاران امام حسن و عملیات روانی امویان علیه امام حسن( ع) و  صلح امام حسن( ع)  و نامش قهرمانانه امام حسن( ع)  است .

فلاح زاده با بیان اینکه اهالی مدینه، کوفه و مکه امام حسین( ع)  را خوب یاری نکردند، تصریح کرد:  ۷۲ تن عصاره ملت حسین( ع)  را در کربلا یاری کردند اما چون امت تحت تاثیر امویان بود حسین( ع) را در کربلا تنها گذاشتند و امام حسین ( ع) فرمودند " من  برای احیای سیره و سنت جدم رسول خدا  و اجرای امر به معروف و نهی از منکر قیام می کنم".

وی با بیان اینکه پیروان امام حسین ( ع) یک بار دیگر به ندای امامشان و رهبر عزیزمان لبیک گفتند و به مصاف دشمنان خدا رفتند، تصریح کرد: اگر امام راحل و مجاهدان فی سبیل الله نبودند صدام به پشتوانه کشورهای غربی از جمله آمریکای جنایت کار و کشورهای شرقی از تهران عبور و تا خراسان و سیستان پیش روی می کرد اینبار نیز یاران امام به وظیفه خود عمل کردند و ذلت را نصیب صدام و بعث عراق کردند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کشور با اشاره به نقشه حکومتی داعش و اینکه فرمانده داعشی ها اعلام کردند که همه شیعیان را از تیغ شمشیر می گذارنیم و  مکتب و آیین تشیع و عاشورا را از بین  خواهیم برد، اذعان کرد: مجاهدان راه خدا به مصاف دشمنان خدا رفتند و یکی از کسانی در جبهه ها خوش درخشید، رزمنده دلاور سردار رشید سپاه اسلام مرتضی حسین پور، فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون بود.
 
وی ادامه داد: حسین قمی فرمانده یگانی از حیدریون که مستقیما به دفاع از بارگاه ملکوتی حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه برخاست و درجبهه حلب در عملیات محرم و پیروزی عملیات محرم که مقدمه پیروزی عملیات فتح نبل الزهرا و شکستن محاصره شهرهای شیعه نشین نبل الزهرا و یکی از فرماندهان پرفروغ آزادسازی حلب بود.

فلاح زاده با بیان اینکه حسین قمی یکی از فرماندهان خوش نام و خوش فکر در جبهه غربی حلب و فرمانده حیدریون در عملیات والفجر یک بود، اظهار کرد: ایشان نه تنها در سوریه بلکه در عراق آزادسازی منطقه سامرا خوش درخشید و امنیت حرمین عسکرین را به ارمغان آورد در نهایت در آزادسازی بوکمال، اخرین‌ پایتخت داعش، وارثان منحرف اموی تلاش می کرد که در سحرگاه ۱۶ مرداد ندای حق را لبیک و حسینی شد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند که همه شهیدان و مجاهدان افتخارشان به این است که پیرو سیدالشهدا و وارث حسین(ع) هستند، افزود: به تعبیر حاج قاسم سلیمانی" ما ملت امام حسین هستیم"  و دست از راه جهاد و مبارزه علیه دشمنان خدا برنخواهیم داشت و امروز جهاد اسلامی، حماس، حزب الله قهرمان عرصه را بر صهیونیستی ها تنگ کردند و رزمندگان جبهه مقاومت به تاسی از  محمد رسول الله و علی مرتضی بر شما یورش خواهند برد و  پایان آتش بس در اختیار جهاد اسلامی است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران کشور در پایان  با بیان اینکه سرود " سلام فرمانده  " نام مهدی( عج)  را در دل های جوانان و نونهالان امت زنده کرد، گفت: این سرود انقلاب و دفاع از انقلاب را برای نسل جوان و ارزش های متعالی الهی را زنده کرد و فرهنگ جهاد و مقدمه سرود جهان اسلام گشت.
 

کد خبر 1203655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha