اعزام ۱۵ زائراولی به پیاده‌روی اربعین برای خدمت در موکب امام حسین(ع)

صدیف با اشاره به برنامه‌های کانون فرهنگی هنری ثارالله(ع) در ماه‌های محرم و صفر، گفت: ۱۵ جوان زائراولی برای خدمت در موکب امام حسین(ع) کانون به پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند.

«مهدی  صدیف» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام برنامه های کانون فرهنگی هنری «ثارالله(ع)» در مسجد امام حسین(ع) در ماه های محرم و صفر، اظهار کرد: موکب امام حسین(ع) این کانون همزمان با اربعین حسینی در شهر نجف به زائران اربعین خدمت رسانی می کند. لذا امسال بنا داریم 15 جوان زائراولی را که از اعضای کانون هستند، به پیاده روی اربعین حسینی اعزام کنیم تا مسئولیت موکب را در شهر نجف برعهده داشته باشند.

 

مسئول کانون ثارالله(ع) مسجد امام حسین(ع) (واقع در شهر ساوه استان مرکزی) معرفی شهدای کربلا را یکی دیگر از برنامه های این موکب در ایام اربعین معرفی و بیان کرد: گروه سرود و نمایش این کانون در موکب امام حسین(ع) به اجرای برنامه می پردازند و خدمات ویژه ای در حوزه فرهنگی و هنری، اقامه نماز جماعت، مسابقات فرهنگی، برپایی نمایشگاه ارائه می کنند.

 

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی هنری کانون ثارالله(ع) در شهرستان ساوه، گفت: این کانون دوره های آموزش قرآن و احکام را نیز برگزار می کند و از این طریق توانسته کودکان و نوجوانان را به مسجد جذب کند.

 

مسئول کانون ثارالله(ع) خاطرنشان کرد: در دوره کرونا این کانون بسته های ارزاق را در سطح وسیع میان نیازمندان توزیع کرد و این کمک ها همچنان به صورت ماهیانه استمرار دارد.

کد خبر 1203925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha