نقش مهم رسانه ها در کاهش حساسیت های حوزه تقریب/ توجه به حوزه وحدت و اهل سنت باید از سوی مسئولان بیشتر شود

حجت الاسلام دیلم گفت: هر چقدر کشور جلوتر می رود برنامه های دشمن سنگین تر می شود و توجه به حوزه وحدت و اهل سنت باید از سوی مسئولان بیشتر شود.

حجت الاسلام «نورعلی دیلم» امروز (چهارشنبه 19 مرداد) به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان گلستان و تبریک این روز گفت: از همکاری و تلاش های مدیر و مجموعه خبرگزاری شبستان جهت همکاری و تعامل با مرکز اسلامی گلستان تشکر می کنم.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان افزود: خبرگزاری شبستان رسانه مستقلی در حوزه فرهنگ و دین است و جدا از تعاملات خوب در فضای مجازی نیز فعالیت داشته و اخبار خود را در این پیام رسان های مجازی نیز منعکس می کند.

 

وی با اشاره به اینکه استان گلستان در موضوع وحدت و تقریب نمونه است، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای کنگره شهدای استان فرمودند استان گلستان نه تنها برای کشور برای جهان نیز الگو است و باید قدر این بیانات را بدانیم.

 

حجت الاسلام دیلم اظهارداشت: هر چقدر کشور جلوتر می رود برنامه های دشمن سنگین تر می شود و توجه به حوزه وحدت و اهل سنت از سوی مسئولان باید بیشتر شود.

 

وی ادامه داد: با حضور آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان از اول انقلاب تا کنون نیز بین علما و ائمه جمعه شیعه و سنی استان وحدت وجود دارد و تضاد وحدتی در نمازهای جمعه نداشته ایم.

 

رئیس مرکز اسلامی گلستان با تشکر از رسانه های استان نیز گفت: ما وظیفه داریم تا موضوع شناسی کرده تا خبرنگاران با هنر خود به آن حوزه بپردازند.

 

وی افزود: هر چقدر رسانه ها به حوزه وحدت و تقریب توجه کنند حساسیت ها زدوده شده و همدلی ها بیشتر می شود.

 

به گفته وی، اگر به نیروهای امتحان پس داده اعتماد شود موفق خواهیم بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1204477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha