شهید بابایی الگوی جوانان جهان است

سردار غیاثی راد گفت: شهید بابایی فرزند قزوین است ولی الگوی جوانان جهان است ای کاش امپراطوری بین المللی رسانه ای و حتی رسانه جمهوری اسلامی توان معرفی استراتژی نظامی بین المللی شهید بابایی را داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «داود غیاثی راد» در مراسم یادواره شهیدان سرلشکر خلبان عباس بابایی و حسین لشکری و شهدای خلبان استان که امروز (پنجشنبه ۲۰ مرداد) در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس جرقه و زنجیری از زنجیر مبارزات حق و باطل عاشورایی است و بدون نام حسین بن علی (ع) دفاع مقدس معنا نداشت.

 

نماینده ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس نه آغاز حق و باطل و نه پایان آن است و حتی مبارزات سرباز ولایت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به زیر کشیدن دولت منحوس و دولت دژخیم داعش نه یک پایان و نه یک آغاز است بلکه حلقه ای از مبارزات حق و باطل است که آغاز آن در اٌحد و در کربلا با شهادت حمزه سیدالشهدا و شهادت نوه پیامبر اکرم یعنی حسین بن علی (ع) آغاز شد و پایان این مبارزات حق و باطل، قیام عدالت گستر جهانی صاحب کرامت انسانی، عدالت جهانی، حکومت اسلامی، حکومت حسینی و عاشورایی مهدی (عج) است.

 

وی اضافه کرد: حضرت مهدی (عج) فرموده هنگامی خروج می کنم که پیمان هیچ یک از گردنکشان، زورگویان و مستکبران بر گردنم نخواهد بود و سبب امنیت جهانی و امان مردم جهان هستم همانطور که ستارگان باعث امنیت کهکشان ها و آسمانیان هستند.

 

سردار غیاثی راد خاطر نشان کرد: شهید بابایی فرزند قزوین است ولی الگوی جوانان جهان است ای کاش امپراطوری بین المللی رسانه ای و حتی رسانه جمهوری اسلامی توان معرفی استراتژی نظامی بین المللی شهید بابایی را داشت.

 

وی یادآور شد: شهید بابایی و شهید لشکری ۲ شهید بین المللی ولی فرزند قزوین هستند و یاد همه خلبانان شهید را گرامی می داریم.

 

کد خبر 1204608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha