امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون تلاش و فداکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) است

حجت‌الاسلام عادل پور امنیت و آسایش کنونی کشور را مرهون تلاش و فداکاری شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) و همه متولیان امنیت دانست و گفت: این عزیزان با بصیرت و آگاهی توطئه‌ها و نقشه‌های پیچیده دشمنان نظام را خنثی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت‌الاسلام محمدجواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه ۲۱ مرداد) در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر که در مصلای مسجد جامع این شهر برگزار شد، با اشاره به برگزاری عزاداری باشکوه دهه اول ماه محرم در مجالس خانگی، مساجد، حسینیه ها و تکایا اظهار کرد: از تمامی عزاداران حسینی، رسانه ها و تمامی مسئولانی که زمینه برپایی این مراسمات را مهیا کردند تشکر و قدردانی می کنم.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر در بخشی از سخنان خود به فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و افزود: آزادگان نماد مقاومت و الگوی صبر و آزادگی برای جوانان هستند.

 

وی با قدردانی از تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) به منظور دستگیری گروهی از عوامل گروهک تکفیری تصریح کرد: می بایست از بصیرت، آگاهی، فداکاری، ایثار و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) برای بازداشت گروه‌های تکفیری که قصد خرابکاری میان عزاداران حسینی را داشتند، تقدیر و تشکر کرد.

 

حجت‌الاسلام عادل پور امنیت و آسایش کنونی کشور را مرهون تلاش و فداکاری شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) و همه متولیان امنیت دانست و عنوان کرد: این عزیزان با بصیرت و آگاهی توطئه‌ها و نقشه‌های پیچیده دشمنان نظام را خنثی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه مقاومت اسلامی به ما یاد داد که مقاومت تنها راه آزادی فلسطین و نابودی اسرائیل و تنها راه‌حل مسئله فلسطین خواهد بود ابراز کرد: امروز به جایی رسیدیم که اگر یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی بازداشت شود آن جنبش رژیم صهیونیستی را با موشک بمباران می کنند.

 

امام جمعه خرمشهر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت پرتاب ماهواره خیام نیز اشاره کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی به قله علم و فناوری رسیده و نتیجه تحریم ها قدرتمند شدن ایران است.

 

وی با انتقاد از عدم جمع آوری زباله ها و پسماندهای شهری در سطح شهرستان خرمشهر خاطر نشان کرد: این امر باعث ناراحتی مردم شده است، لذا مسئولین مربوطه باید به فکر ریشه کن کردن این معضل باشند.

 

کد خبر 1204852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha