مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان یکی از مهمترین ابعاد شعور حسینی است

سردار کریمی با اشاره به اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان یکی از مهمترین ابعاد شعور حسینی است، گفت: حضور همیشگی در میدان یکی از مهمترین درسهای عاشورا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» در یادواره شهدای روستای قانیاروق، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: رزمندگان ایران اسلامی با تاسی از شهدای دشت کربلا گام در مسیری ارزشمند نهادند و با ایثار و از خودگذشتگی در برابر تمام کفر ایستادگی کردند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه قیام اباعبدالله الحسین در روز عاشورا، به ما درس جهاد و حضور همیشگی در میدان را می دهد، افزود: ما از یاران امام حسین و شهدای دشت کربلا آموخته ایم که میدان جهاد را با هیچ بهانه ای نباید ترک کرد.

 

وی به توطئه ها و تلاش های همیشگی دشمنان در راستای خدشه دار کردن ارزش های انقلابی و دینی اشاره کرد و ادامه داد: دشمن در جنگ ترکیبی در تلاش برای کمرنگ کردن حماسه حسینی  و ارزش های دینی در میان ملت ایران و ملت های مسلمان است که خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی، فرهنگ حسینی هنوز در جامعه اسلامی پر رنگ است.

 

این مقام مسئول مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان را یکی از مهمترین ابعاد شعور حسینی دانست و ادامه داد: حماسه عاشورا به ما درس می دهد که باید در مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان مقاومت کنیم.

 

سردار کریمی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از دیگر پیام های مهم نهضت حسینی است، گفت: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای زنده ماندن این فریضه الهی قیام کرد و ما نیز باید ادامه دهنده راه ایشان باشیم.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اهمیت این فریضه دینی، ادامه داد: جامعه ای که در آن امر به معروف زنده باشد دشمنان اجازه تحریف و ضربه زدن به ارزش های اسلامی را پیدا نخواهند کرد.

 

وی اضافه کرد: انس با قرآن و اقامه نماز از دیگر ابعاد حماسه حسینی است و ما باید با تاسی از ایشان در مسیر قرآن، سیره اهل بیت(ع) و توجه به نماز حرکت کنیم تا دچار غفلت و گمراهی نخواهد شد.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه جوانان امروز باید ادامه دهنده راه شهدا باشند، گفت: جوانان باید با مطالعه وصایا، سیره و منش شهدا در مسیر ارزش های دینی و انقلابی گام بردارند.

 

وی با اشاره به تحریم ها و توطئه های همیشگی دشمنان بر علیه ملت ایرانف بیان کرد: این تحریم ها و توطئه ها نه تنها نتوانست ذره ای از انگیزه های عاشورایی ملت ایران را تضعیف کند بلکه با جهادهای مختلف در ۴۳ سال گذشته بزرگترین فرصت برای شکوفایی ایجاد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: به برکت انقلاب و تاسی از مکتب عاشورا، امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و ملت ایران در امتداد عاشورا ایستاده است.

کد خبر 1205001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha