آغاز طرح مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی لوازم یدکی خودرو در آران و بیدگل

رییس اداره صنعت معدن و تجارت آران و بیدگل از آغاز طرح مبارزه با کالاهای قاچاق و تقلبی لوازم یدکی خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، امیرعباس شاکری در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مصوبات ستاد مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی وزارت صنعت معدن ، واحد های وارداتی ، تولیدی و توزیعی ملزم به اخذ و نصب شناسه کالا و شناسه رهگیری بر روی ۵۵ قلم کالای مشمول شده اند.

 

رییس اداره صنعت معدن و تجارت آران و بیدگل افزود: در همین راستا طرح مبارزه با کالای قاچاق و تقلبی و ناایمن لوازم یدکی و قطعات خودرو از روز سه‌شنبه هجدهم مردادماه و با حضور ناظرین از دستگاه های مرتبط از جمله اداره تعزیرات حکومتی ، پلیس اماکن ، اتحادیه مربوطه و بازرسین اداره صمت شهرستان آران و بیدگل آغاز شده است.

 

شاکری ادامه داد: در مرحله اول این طرح، کلیه فروشندگان لوازم یدکی نسبت به این دستورالعمل توجیه و بازرسی مشترک از واحد های صنفی فروشنده لوازم یدکی انجام می شود.

 

وی افزطود: در جریان این بازرسی ها ابتدا تذکر جهت عودت کالاهای فاقد شناسه و کد رهگیری داده می شود و در مراحل بعدی بازرسی در صورت مشاهده تخلف ، اقدامات لازم جهت ضبط کالا و لوازم یدکی فاقد شناسنامه و کد رهگیری به عنوان کالای قاچاق انجام خواهد شد./

کد خبر 1205032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha