قیام در برابر استکبار باید دارای برنامه ریزی باشد/ ضرورت اتحاد جامعه اسلامی برابر دشمن

«عبدالوهاب الملا» با اشاره به ضرورت برنامه ریزی در جبهه مقابله با امپریالیسم جهانی گفت: حرکت های جهادی بدون برنامه ریزی عبث و ناکام خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «خالد عبدالوهاب الملا» امروز«شنبه ٢٢ مرداد» در همایش تقریب و مقاومت اسلامی گفت: تاریخ کشورهای اسلامی منطقه سرشار از حاکمانی است که تمام منابع و ثروت ممالک اسلامی را به سردمداران استکبار تقدیم کرده اند.


رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق افزود: رئیس جمهور اسبق کشور مصر با  طرح دوستی با رژیم غاصب صهیونیستی موجب جریحه دار شدن روحیه و افکار عمومی ملت های اسلامی شد.

 

وی گفت: مجاهدین جبهه مقاومت باید بدانند که برای غلبه بر دشمن و پیروزی برابر استکبار باید دارای طرح و برنامه باشیم.

 

خالد عبدالوهاب الملا افزود: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی رحمة الله علیه دستاورد های بیشماری برای جامعه اسلامی داشت و تا قرن ها  از ثمرات آن برخوردار خواهیم شد.

 

وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر اینکه اتحاد و وحدت بین جوامع اسلامی را تقویت کرد سبب شد تا فلسطین به عنوان یکی از محورهای اصلی جهان اسلام مد نظر همه حاکمان اسلامی قرار بگیرد.

 

رئیس اتحادیه علمای اهل سنت عراق گفت: زمانی که متجاوزان و مستکبران به جامعه اسلامی تعدی می‌کنند باید در برابر آنها مجاهدت کنیم اما این دفاع اگر بدون برنامه‌ریزی باشد عبث و بیهوده است.

 

وی افزود: رمز برتری و توفیق قیام امام خمینی علیه السلام در مقابله با رژیم شاهنشاهی شجاعت آن رهبر فرزانه بود که در برابر تمامی تهدیدها ثابت قدم برای رسیدن به اهدافش در میدان حضور داشت.

 

خالد عبدالوهاب الملا افزود: امت شیعه و سنی برای سردار سلیمانی یکسان بودند، او خطاب به مردم اهل سنت می‌گفت شما برادر ما و مایه عزت مسلمانان هستید.

کد خبر 1205237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha