یادواره شهدا بهانه ای برای افزایش وحدت و مودت در بین مردم است

خزایی گفت: برگزاری یادواره شهدا بهانه ای برای افزایش وحدت و مودت در بین مردم است تا ما بیش از پیش به هم نزبدیک شده و در راستای وحدت و انسجام حرکت کنیم.

«محمد خزایی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: گرامی می داریم یاد و نام شهدا را که هر چه داریم از شهداست و بعد از جنگ و تهدیدهای مختلف با خون این شهداست که در اوج بالندگی و اقتدار هستیم.

 

شهردار پول افزود: پول منطقه کوهستانی است که شغل مردم کشاورزی است و ما تمام توان خود را برای افزایش رفاه بکار برده و با افزایش فرهنگی و مذهبی تلاش داریم تا وحدت و مودت مردم را افزایش دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: شهدا و یادواره شهدای پول از اولین های یادواره کشور است و با وجود 36 شهید و تعداد فراوانی جانباز و آزاده ، بهانه ای است که فراموش نکنیم چه افرادی بودند و برای ما زحمت کشیدند و جان خود را برای مات ایثار کردند.

 

خزایی گفت: برگزاری یادواره شهدا بهانه ای برای افزایش وحدت و مودت در بین مردم است تا ما بیش از پیش به هم نزبدیک شده و در راستای وحدت و انسجام حرکت کنیم.

 

شهردار پول افزود: ایثار جان از هر ایثاری بزرگتر و برتر است که در راه اسلام و انقلاب و نظام جان شان را فدا کردند و امروز وظیفه ماست تا این ارزش ها به نسل جدید منتقل شود.

 

وی بیان کرد: امروز در جنگ نرم و فشارهای اقتصادی و فرهنگی برگزاری این مراسم ها و حفظ آن، بهانه ای برای افزایش وحدت و مودت در بین مردم است.

 

خزایی گفت: 3 مسجد در شهر پول داریم که مسجد جامع امام حسن عسکری(ع) میزبان یادواره است و مسجد ابوالفضلی و مسجد امیرالمومنین(ع) است که امام جماعت ثابت نداریم.

 

وی یادآور شد: با وجود یک خانه عالم همچنان استمرار روحانیت را نداریم و در گذشته مبلغانی بودند که تلاش فراوانی داشتند و امیدواریم در ادامه هم حضور روحانیت افزایش یافته و تکرار شود که شهر پول ازاین بحث فرهنگی فقیر است.

کد خبر 1206842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha