دشمنان اسلام ناب از مسجد تراز، مؤثر و مفید وحشت دارند

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: دشمنان اسلام از مسجد تراز و مؤثر و مفید وحشت دارند و در حقیقت مسجد خانه ملت است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در خصوص مذاکرات برجام اظهار داشت: مقاومت تیم مذاکره قابل تحسین است، عقب نشینی‌های آمریکا و اروپا قابل توجه است، یکی از دلایل اصلی اش این است که فهمیدند نتیجه مذاکرات هر چه باشد تأثیری در حرکت اقتصادی ایران نخواهد داشت.

 

وی افزود: باید از سیاست‌های دولت انقلابی تشکر کنیم که با ایجاد روابط حسنه با کشورهای همسایه و منطقه و انعقاد قراردادها و معاملات مختلف، اوضاع رو به بهبودی است، لذا ضمانت‌های صورت گرفته توسط طرف‌های مقابل از جمله فعالیت‌های اقتصادی و برداشتن تحریم‌های ظالمانه از روی شناخت است.

 

امام جمعه قرچک به خواسته مردم از دولت پرداخت و گفت: سیاست خارجی ما منوط به مذاکره نبوده و گسترده‌تر از طرف‌های مذاکره است، فقط خواهش ما این است که اول نظارت‌ها بیشتر شود و دوم مصوبات سفر رئیس جمهور عملی شود.

 

حجت الاسلام اسماعیلی با توجه به فرارسیدن روز جهانی مسجد بیان داشت: در حقیقت مسجد خانه ملت است، مسجد گروهی و قبیله‌ای و نژادی نداریم، صهیونیست‌ها و دشمنان اسلام ناب، از مسجد تراز و مؤثر و مفید وحشت دارند، مساجدی که فقط سفره خانه هستند مسئولین آن مساجد باید روز قیامت جواب گو باشند.

کد خبر 1206950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha