۹۵ هزار نفر از جاذبه‌های آستارا دیدن کردند

آب‌روشن گفت: در یک هفته گذشته، ۹۵ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، مذهبی، طبیعی و گردشگری بندر آستارا دیدن کردند.

«مجتبی آب‌روشن» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: طبیعت تالاب استیل، باغ پرندگان، پارک حیات وحش، نوار ساحلی، بازار ساحلی، منطقه دربند، گردنه حیران، باغ چای عباس‌آباد، بهشت کاکتوس‌ها، آبشار لاتون، حوضچه‌های طبیعی لاتون، موزه فرهنگ و آموزش مدرسه حکیم نظامی، منطقه بهارستان و آبگرم کوته‌کومه، بقعه‌های پیر قطب‌الدین صفوی و سید ابراهیم و سیدقاسم(ع) از جاذبه‌های بندر آستاراست و همه ساله مسافران و گردشگران زیادی را جذب می‌کند.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر آستارا با بیان‌اینکه در دوران پساکرونا حضور گردشگران در بندر آستارا قابل توجه است، افزود: ستاد خدمات سفر آستارا با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی به گردشگران پای کار است و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه در یک هفته گذشته، ۹۵ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، مذهبی، طبیعی و گردشگری بندر آستارا دیدن کردند، تصریح‌کرد: گردشگران در این مدت بیشتر از جاذبه‌های گردشگری دهکده حیران، سواحل، امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)، آبشار لاتون دیدن کرده و در بازار ساحلی نیز به خرید پرداختند.

 

آب‌روشن با بیان‌اینکه حضور این تعداد گردشگر در بندر آستارا برای این شهرستان اهمیت ویژه دارد، گفت: وظیفه همه ما این است که میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

 

دبیر ستاد خدمات سفر بندر آستارا با بیان‌اینکه ماندگاری گردشگر بسیار مهم است که این امر مستلزم وجود زیرساخت و سرمایه‌گذاری قابل توجه در این صنعت می‌باشد، خاطرنشان‌کرد: اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بندر آستارا آمادگی همکاری و توسعه هر چه بیشتر این صنعت ارزشمند را دارد.

کد خبر 1207520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha