لزوم شناسایی مناطق آسیب پذیر رودخانه های خالکایی و مرغک

گیل چالانی گفت: ضرورت دارد در اسرع وقت دستگاه های متولی مناطق آسیب پذیر رودخانه های خالکایی و مرغک را شناسایی و خطر را برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «غلامرضا گیل چالانی» عصر امروز(دوشنبه، 31مرداد) در جلسه شورای اداری این شهرستان به افزایش جمعیت روستاها و عدم وجود زیرساخت مناسب اشاره و اظهار کرد: با توجه به اینکه خدمات خوبی در زمینه های برق رسانی، آب رسانی و خدمات زیر ساختی انجام شده، اما مشکل نیز وجود دارد و درصدد برطرف کردن این مشکلات هستیم چون باید پاسخگوی مطالبات مردم باشیم و این امر مستلزم اعتبارات لازم و  زمان است.

 

فرماندار ماسال با اشاره به پشت سر گذاشتن ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) و حضور پرشور مردم در این ایام از رعایت پروتکل های بهداشتی و مقررات انتظامی و تصمیمات شورای تامین تقدیر  و از همه نهادها به جهت همکاری و هماهنگی در برگزاری شام غریبان که در ۶ شبکه سراسری و استانی پخش شد تشکر کرد.

 

وی به برپایی موکب در اربعین حسینی و همکاری لازم همه ادارات و نهادهای نظامی و انتظامی و تهیه ملزومات اشاره داشت.

 

گیل چالانی با اشاره به عفاف و حجاب و رعایت شئونات اسلامی و پوشش های متعارف کارکنان ادارات و نیز ارباب رجوع گفت: شهدای عزیز با خون خود برای حفظ ارزش های اسلامی و انقلاب تلاش کردند و اگر این مورد رعایت نشود به نظام و شهدا خیانت شده است.

 

فرماندار ماسال خطاب به ادارات تصریح کرد: جذب اعتبارات تا پایان شهریور ماه و پیگیری لازم  در خصوص عدم تعهدات پیمانکاران در اسرع وقت صورت گیرد‌.

 

وی با اشاره به  امکان بارش باران و سیلاب های فصلی در ماه آینده و تخریب های متعددی که در سنوات گذشته رخ داده است بیان کرد: ضرورت دارد در اسرع وقت دستگاه های متولی مناطق آسیب پذیر رودخانه های خالکایی و مرغک را شناسایی و خطر را برطرف کنند.

 

گیل چالانی با اشاره به اینکه در تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم خاطرنشان کرد: نظارت بر بازار به طور مستمر انجام گیرد.

 

کد خبر 1208174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha