اجتماع هیئت‌های مذهبی در مسجد امام سجاد(ع) در سالروز شهادت حضرت زین‌العابدین(ع)

حجت‌الاسلام میرسجادی با اشاره به اجتماع هیئت‌های مذهبی در سالروز شهادت حضرت زین العابدین(ع) در مسجد امام سجاد(ع)، گفت: ۱۱۰ بسته معیشتی به همین مناسبت میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدعلی میرسجادی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مسجد امام سجاد (ع) (واقع در تهران، میدان شوش، خیابان ری، خیابان انبار گندم) ویژه برنامه های مختلفی به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی بن الحسین (ع) تدارک دیده است، اظهار کرد: جامعه مداحان سه شب مجلس روضه و سوگواری همراه با سخنرانی مذهبی و مداحی را از روز یکشنبه، 30 شهریورماه در این مسجد برگزار کرده است که امشب، شب پایانی این مراسم است.

 

امام جماعت مسجد امام سجاد (ع) افزود: با تلاش هیئت امنا و پایگاه بسیج این مسجد و جامعه مداحان، امسال نیز اجتماع بزرگ هیئت های مذهبی در سالروز شهادت حضرت زین العابدین (ع) از ساعت ۱۱ صبح تا 14 در این مسجد برگزار می شود.  این مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و همراه با اطعام نماگزاران برگزار می شود. همچنین پانصد پرس غذای گرم میان کارتن خواب های محلات شوش و هرندی تهران توزیع می شود.

 

وی اضافه کرد: خیریه و گروه جهادی مسجد امام سجاد (ع) همچنین به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی بن الحسین (ع) 110 بسته معیشتی را میان خانواده های نیازمند در جنوب شهر تهران توزیع می کند که هر بسته شامل، ۱۰ کیلو برج، یک بسته خرما، یک بسته قند، یک بسته شکر، دو عدد مرغ منجمد، یک بسته چای و یک شانه تخم مرغ است.

 

میرسجادی افزود: مسابقه کتاب‌خوانی پیام آوران عاشورا به صورت مجازی و حضوری از روز ۲۸ مردادماه به مناسبت سالروز شهادت حضرت زین العابدین (ع) در این مسجد برگزار شد که در روز پنجشنبه، سوم شهریورماه، نفرات برگزیده این مسابقه اعلام و جوایز ارزشمندی به آنان اهدا می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه به مناسبت دومین سالگرد رحلت آیت الله سید حسین میرسجادی، امام جماعت سابق مسجد امام سجاد (ع) و نواده آیت الله العظمی سید ابوالحسن اصفهانی، اهالی این مسجد و جامعه مداحان فراخوان ختم قرآن را اعلام کردند، گفت: انجام این ختم قرآن از امروز شروع شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد و ثواب آن به روح این روحانی فقید و شهدای مسجد امام سجاد (ع) تقدیم می شود.

کد خبر 1208265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha