برنامه‌ریزی منجسم دولت برای ریشه‌کن کردن محرومیت در کشور

جهانگیری گفت: دولت مردمی سیزدهم برای ریشه‌کن کردن محرومیت در کشور برنامه‌ریزی منجسمی انجام داده که در آینده‌ای نزدیک و با توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در همه حوزه‌ها، شاهد نتایج و ثمرات این برنامه‌ها خواهیم بود.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند، با بیان اینکه شهریور در تقویم جمهوری اسلامی یادآور دولتمردانی مردمی است که به عنوان نماد خدمت صادقانه به مردم محسوب می‌شوند اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر، مردان بی‌ادعا و باعزتی بودند که منشأ خدماتی ماندگار را در نظام جمهوری اسلامی به ویژه برای مستضعفان جامعه نهادینه کردند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: هفته دولت فرصتی ارزنده برای تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، شهیدان رجایی و باهنر و همه شهدای گرانقدری است که در راه خدمت و یا دفاع از مام وطن، از جان خود گذشتند تا ایران اسلامی سرافراز و مقتدر بماند.

 

وی اذعان کرد: دولتمردان ما همواره در تمام دولت‌ها همه تلاش خود را جهت خدمت هر چه بیشتر به ولی‌نعمتان خود به کار بسته‌اند و خدمت به مردم را برای خود عبادت می‌دانند.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه امروز در دور افتاده‌ترین نقاط روستایی شاهد پیشرفت و آبادانی هستیم و این خدمات به برکت خون شهدا و  نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آمده‌اند تصریح کرد: خدمات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نسبت به پیش از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و هفته دولت بهترین و مناسب‌ترین زمان برای بیان دستاوردها‌ و خدمات نظام جمهوری اسلامی به ویژه در حوزه شهرستان اندیمشک است.

 

وی عنوان کرد: دولت سیزدهم در یک سال اخیر علی‌رغم تحریم‌های ظالمانه و بدون توجه به این امر، اقدامات بسیار خوبی در همه زمینه‌ها به ویژه معیشت، مسکن، بهداشت و درمان انجام داده که این خدمات ارزنده به عینه در جامعه قابل لمس و مشاهده هستند.

 

فرماندار اندیمشک خاطر نشان کرد: دولت مردمی سیزدهم برای ریشه‌کن کردن محرومیت در کشور برنامه‌ریزی منجسمی انجام داده که در آینده‌ای نزدیک و با توسعه و پیشرفت ایران اسلامی در همه حوزه‌ها، شاهد نتایج و ثمرات این برنامه‌ها خواهیم بود.

 

کد خبر 1208586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha