مردم داری، یکی از شاخصه های ماندگار شهیدان رجایی و باهنر بود

حیدری افزود: مردم داری، صداقت، پاکی، درستی، راستگویی، بردباری، خدمت گذاری بی منت و جهادی از شاخصه های ماندگار شهیدان رجایی و باهنر بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» در همایش «روز قشر بسیج کارمندی» که در سالن همایش اداره کل جهاد کشاورزی استان برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، دوران کوتاه مسئولیت این شهیدان را به عنوان یک الگوی تمام معنای مدیریت در نظام جمهوری اسلامی دانست.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم داری، صداقت، پاکی، درستی، راستگویی، بردباری، خدمت گذاری بی منت و جهادی از شاخصه های ماندگار شهیدان رجایی و باهنر بود.

 

حیدری با اشاره به تحریم های ظالمانه و فشارهای اقتصادی دشمنان گفت: امسال شاهد رشد خوبی در افتتاحیه ها و کلنگ زنی ها در هفته دولت هستیم که بخشی از آن به عملکرد یکساله دولت برمی گردد.

 

حیدری افزود: بیش از ۳۰۰ پروژه با اعتبار نزدیک به یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود و بیش از ۹۱ پروژه آماده کلنگ زنی با رقم بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است که هدیه خدمتگزاران به مردم استان می باشد و مقدمه ای برای پروژه های بزرگ تر است که در سفر رئیس جمهوری اختصاص داده شده است.

 

وی گفت: استان چهارمحال و بختیاری دومین استان از نظر اختصاص اعتبارات سفر ریاست جمهوری است که بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان در سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری اعتبار و پروژه های نیمه تمام تصویب شد که با راه اندازی این پروژه ها که عمدتا پیشران هم هستند، تحول در استان رخ خواهد داد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری، گفت: یکی از مباحث که برای انجام آن تلاش شود، جهاد تبیین است که برای مقابله با توطئه های دشمن برای ناامیدسازی، مأیوس کردن مردم و تیره و تار نشان دادن اوضاع کشور باید انجام شود.

 

حیدری، خدمتگزاری بدون منت و جهادی را ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: باید با کار جهادی، شیرینی مدیریت جهادی را به مردم بچشانیم و پرچمدار کار جهادی عزیزان بسیجی هستند.

 

وی تأکید کرد: کار جهادی به معنای کار غیرقانونی و کار بدون کارشناسی نیست؛ بلکه به معنای میان بر رفتن و انجام کار در مدت زمان کوتاه با بهترین کیفیت است.

 

حیدری، حل مشکل آب شهرها و روستاهای مختلف استان چهارمحال و بختیاری و شهرکرد به خاطر کدورت آب سرچشمه کوهرنگ را نمونه ای از مصداق بارز کار جهادی دانست.

 

وی، مشکلات خط تأمین آب شهرکرد و نقاط دیگر استان از سرچشمه کوهرنگ بدون پیش بینی خط پدافندی ازجمله؛ نبود منابع و مخزن قابل توجه برای ذخیره سازی طولانی مدت، شبکه لوله کشی فرسوده و ... را  تشریح  و شکست دشمنان برای سوء استفاده ازمشکل پدیده آمده را مرهون تلاش جهادی با روحیه بسیجی در تأمین آب پایدار برای نقاط مختلف استان عنوان کرد. 

 

استاندار چهارمحال و بختیاری، حفظ روحیه بسیجی با عمل را انتظار شهدا از وارثان بسیجی در جامعه دانست و ویژگی اداره در دولت انقلابی را داشتن روحیه جهادی و بسیجی دانست.

 

خاطرنشان می شود: در این همایش از خانواده های شهدای شاخص کارمند بسیجی استان چهارمحال و بختیاری با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

 

کد خبر 1209004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha