مبارزه با گرانی و حرکت جهادی و انقلابی در رونق تولید و اشتغال انتظار به حق مردم است

امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین گفت: مبارزه با گرانی و حرکت جهادی و انقلابی در رونق تولید و اشتغال انتظار به حق مردم است و در عرصه اقتصادی امروز مردم خصوصا اقشار کم در آمد با مشکل مواجه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه خیرآباد ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته خیرآباد ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: در هفته دولت  قرار داریم،  این هفته را به همه دولتمردان نظام اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و به روح بلند شهدای دولت خصوصا شهیدان رجایی و باهنر درود می‌فرستیم.


وی گفت: هفته دولت فرصت خوبی است تا اقدامات یکسال گذشته دولت مورد ارزیابی قرار گیرد و نقاط ضعف و قوت مشخص شود، نقاط ضعف بر طرف شود و نقاط قوت با جدیت دنبال شود.


امام جمعه خیرآباد افزود: دولت سیزدهم علی‌رغم مشکلات فراوان به جا مانده از قبل در عرصه های زیر تلاش بسیار کرد،  اول مهار کرونا بود که آمار از ۵۰۰ فوتی به ۳۰ فوتی و کمتر از آن یک اقدام مهم بود.


حجت الاسلام طزری عنوان کرد: در زمینه دیپلماسی خارجی، روابط با کشور های همسایه و منطقه و گشایش و ارتقاء سطح روابط اقتصادی از برکات دیپلماسی خارجی بود و در عمل دولت نشان داد دنیا فقط سه کشور اروپایی نیست، به فضا فرستادن ماهواره خیام توان فضایی کشور را به رخ جهانیان کشید، همت در ساخت یک میلیون خانه در سال از اقدامات خوب دولت است که باید با جدیت دنبال شود، اجرای طرح هدفمندی یارانه ها نشان داد دولت برای اصلاح ساختار اقتصادی مصلحت کشور را در نظر دارد و بدنبال رای و منافع موقت مردم نیست.


وی ادامه داد: انجام سفرهای استانی و دیدار و گفت‌وگو با مردم و شنیدن و دیدن مشکلات مردم از نزدیک از دیگر خدمات دولت است، هرگاه بین مردم و دولت فاصله افتاد دشمن باحضور مجازی و تبلیغات منفی و تحریف آن را پر کرد اما از دولت سیزدهم انتظار می‌رود در عرصه های زیر تلاش و پیگیری بیشتری نماید، در عرصه اقتصادی امروز مردم خصوصا اقشار کم در آمد با مشکل مواجه هستند، مبارزه با گرانی و حرکت جهادی و انقلابی در رونق تولید و اشتغال انتظار به حق مردم است.


خطیب جمعه خیرآباد خاطرنشان کرد: یکی از ضعف های مهم و اثر گذار دولت ها این بوده است که خدمات و برکات نظام اسلامی و دولت ها تبلیغ و اطلاع رسانی کامل و شایسته نشده و نتيجه آن شده که هنوز جامعه ما با خدمات نظام اسلامی آشنا نیستند و دشمن از همین ضعف استفاده کرد و با تحریف به سیاه نمایی پرداخته است.


حجت الاسلام طزری گفت: سال‌ها بحث فرهنگ اسلامی و فضای مجازی در جامعه مورد غفلت قرار گرفته و نتيجه آنکه امروز در جامعه شاهد بروز و گسترش فرهنگ مبتذل غربی در جامعه هستیم.


وی تصریح کرد: گسترش و ترویج  فرهنگ اسلامی و ضابطه مند کردن فضای مجازی از مطالبات دیگر مردم از دولت سیزدهم می‌باشد.


امام جمعه خیرآباد در ادمه با اشاره به مذاکرات برجام عنوان کرد: آمریکا بدنبال آن است که با فرسایشی کردن مذاکرات و با کمک مزدوران و نوکران داخلی خود فشار بر جمهوری اسلامی را بیشتر کرده و نظام را وادار به امتیاز دهی کنند، نماینده اتحادیه اروپا در چند روز گذشته اعلام کرد که جواب جمهوری اسلامی به پیشنهاد اروپا منطقی است و حالا نوبت آمریکاست که جواب دهد.


حجت الاسلام طزری افزود: آنچه لازم به تذکر است اینکه جمهوری اسلامی همچنان که بارها اعلام کرده است از حق و حقوق خود و ملت بزرگ ایران هیچگاه کوتاه نخواهد آمد و تحت تاثیر جنگ روانی دشمن قرار نخواهد گرفت.


وی در پایان گفت: یکی از مطالبات به حق مردم منطقه خیرآباد ایجاد کلانتری بود که با پیگیری هایی که انجام گرفت کلانتری ۱۴ منطقه خیرآباد کلنگ زنی شد که این مهم می‌تواند در ضریب امنیتی منطقه تاثیرگذار باشد و از تمامی کسانی که در پیگیری این مهم نقش داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

کد خبر 1209429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha