جوانان خود را مجهز به سلاح جهاد تبیین کنند

سردار کریمی با تاکید بر اینکه جوانان باید خود را مجهز به سلاح جهاد تبیین کنند، گفت: جهاد تبیین راه‌گشای امور و از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» امروز یکشنبه (6 شهریور) در دومین یادواره شهدای استان مرکزی ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: شهدای انقلاب اسلامی ادامه دهنده راه شهدای قیام عاشورا هستند و ملت مسلمان، ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی با فرهنگ عاشورا دشمن را در همه عرصه ها ناکام گذاشت.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نام و یاد شهدا را مایه سربلندی و عزت ملت دانست و ادامه داد: امروز همه وظیفه داریم به سهم و توان خود نام مبارک شهدا را در جامعه زنده نگه داریم.

 

وی با اشاره به اینکه ابتکار برگزاری یادوارهای استانی شهدا در دانشگاه ها بسیار قابل تقدیر است، ادامه داد: این مهم موجب آشنایی جوانان با حماسه ها و افتخارات کشور می شود.

 

این مقام ارشد استان توجه به قرآن و مکتب اهل بیت(ع)، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، توجه به فرهنگ امر به معرو ف و نهی از منکر، زنده نگه داشتن ارزش ها و سنت های الهی در جامعه، توجه به نماز، بصیرت داشتن و توجه به حق الناس را از مهمترین درس های عاشورا دانست و اضافه کرد:دشمنان همواره در کمین ملت ایران به ویژه نسل جوان و نوجوان هستند که باید در برابر توطئه های دشمنان به این درس ها توجه ویژه داشته باشیم.

 

اندیشه امامین انقلاب نرم افزار تحول آفرین و شتابدهنده در گام دوم است

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با الگو گیری از نهضت امام حسین(ع) انقلاب اسلامی را با بسیج مردمی تشکیل داد، گفت: ملت ایران نیز با تاسی از فرهنگ عاشورا توطئه های دشمنان را به خوبی شناخته و توطئه های شوم آنان را نقش بر آب کردند.

 

سردار کریمی با اشاره به آغاز جنگ ترکیبی دشمن بعد از شکست هایی مختلف گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی با تحریف واقعیت‌ها و تغییر و تخریب باورهای مردم با توسل به دروغ‌ از طریق سیاه‌نمایی و ضربه زدن به غیرت دینی، عملیات روانی را با بهره‌گیری از تمام ظرفیت ها و به‌ویژه فضای مجازی در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز رمز موفقیت ملت ایران توجه به رهنمودها و مکتب امامین انقلاب است، بیان کرد: اندیشه امامین انقلاب نرم افزار تحول آفرین و شتابدهنده در گام دوم است و جوانان باید این مکتب نجات بخش را در همه بخش ها عملیاتی سازند.

 

سردار کریمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شهدا برای رسیدن به سعادت گام های بلندی برداشتند، اظهار کرد: تداوم مسیر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اولویت اصلی در گام دوم انقلاب  است.

کد خبر 1210239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha