کسب و کارهای خانگی جزء فعالیت‌های اقتصادی موثر محسوب می‌شوند

سرکانی گفت: کسب و کارهای خانگی جزء فعالیت‌های اقتصادی موثری محسوب می‌شوند که تاکنون توانسته‌اند نقش مهمی در تولید ناخالص ملی ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان یکشنبه ششم شهریور ماه در جلسه شورای هیات اندیشه ورز با تبریک هفته دولت اظهار داشت: طی چندین جلسه گذشته پیرامون مسائل زنان و نقش اشتغال آنها در کارگروه و جلسه هیئات اندیشه ورز مورد بررسی قرار گرفت تا با ورود به این موضوع بتوانیم بستر مناسبی را برای زنان و ایجاد اشتغال آنها فراهم نمایم.

 

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان کردستان در مورد اشتغال زنان بیان کرد: دنیای امروز دنیایی فرا جنسیتی شده و زنان در بسیاری از موارد گوی سبقت را از مردان ربوده‌اند و این برای زنان جامعه ما مایه خردسندی و ارزش است.

 

 

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان افزود: دین مقدس اسلام با حفظ منزلت و جایگاه زنان اجازه و اختیار آن را داده است که در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی و حضور داشته باشند.

 

 

سرکانی گفت: کسب و کار خانگی از شغل‌هایی است که علاوه بر آن می‌تواند محیط یک خانه و خانواده را گرم نگه دارد و می‌تواند به اقتصاد آن خانواده هم کمک کند و مزیت اصلی آن هم این است که علاوه بر یک نفر چند نفر از اعضای خانواده در آن شرکت به عمل آورند.

 

 

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان افزود: در پی تحقیقات به دست آمده بیش از 40 میلیون نفر از جمعیت آمریکا در زمینه کسب و کار خانگی مشغول به فعالیت هستند و باید در کشور ما هم کارها به شکلی برنامه ریزی شود تا بتوانیم در این امر پیش قدم باشیم.

 

 

وی عنوان داشت: در واقع کسب و کارهای خانگی جزء فعالیت‌های اقتصادی موثری محسوب می‌شوند که تاکنون توانسته‌اند نقش مهمی در تولید ناخالص ملی ایفا کنند چرا که کسب و کارهای خانگی به خوبی می‌توانند توانمندی‌های افراد را در زمینه‌های مختلف به کار بگیرند و آنها را به سمت درآمدزایی سوق دهند.

 

کد خبر 1210301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha