تحقق ۱۱۰ درصدی درآمدهای مالیاتی در گلستان/ عوارض ارزش افزوده به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌ها واریز شد

حاجی مشهدی گفت: در این مدت ۸۳۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استان محقق شده  این در حالی است که در مدت مشابه پارسال ۴۷۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشتیم که در این بخش ۷۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «قربان حاجی مشهدی» امروز در نشست خبری اظهارکرد: سهمیه ابلاغی برای تحقق درآمدهای مالیاتی استان در ۵ ماهه امسال ۷۴۰ میلیارد تومان بوده است که ۱۱۰ درصد تحقق را در این مدت شاهد هستیم.

 

مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: در این مدت ۸۳۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی در استان محقق شده  این در حالی است که در مدت مشابه پارسال ۴۷۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشتیم که در این بخش ۷۰ درصد افزایش یافته است.

 

وی افزود: از محل عوارض ارزش افزوده در ۴ ماهه امسال ۴۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به حساب دهیاری ها و شهرداری های استان واریز شده است.

 

حاجی مشهدی بیان کرد: مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل تا پایان تیرماه بوده و از مجموع مودیان مالیاتی ۱۱۶ هزار و ۱۹۰ مورد اظهارنامه تسلیم شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۵۷ درصد رشد دارد.

 

وی اضافه کرد: سال گذشته در این بازه زمانی ۳۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اظهارنامه مالیاتی داشتیم که این مبلغ امسال به ۱۷۸ میلیارد تومان رسید.

 

 

کد خبر 1210672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha