حرکت دولت سیزدهم در مسیر وعده هایی است که به مردم داده است

اعلایی گفت: یک سال از استقرار دولت گذشت، با توجه به اقداماتی که در کشور شده باید منصفانی که در خصوص دولت قضاوت می کنند، تائید کنند دولت در مسیر وعده هایی که به مردم داده حرکت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمدمهدی اعلایی» در مراسم آغاز رزمایش سراسری اعزام گروه های جهادی میز خدمت کشوری و دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان که امروز (سه شنبه ۸ شهریور) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: شهید رجایی از ستاره های شاخص و راهنماهای پیشروی نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلیل سبک عملکردی و منش رفتاری است و این شهید هم استانی و هم شهری ماست و به این موضوع می بالیم و این مسئله رسالت ما در توجه به خواسته ها و آرمان های شهدا به ویژه شهید رجایی را بیشتر می کند.

 

استاندار قزوین ادامه داد: قزوین در همه حوزه هایی که قابل تصور است به نسبت جمعیت، انسان های شاخص و بارزی دارد که شأن فراملی دارند؛ قزوین در بحث شهدای جنگ و حتی مدافع حرم هم از این مقتصات برخوردار است و شهدای بارزی از این استان تقدیم انقلاب شده اند.

 

وی افزود: یکی از شاخصه های ویژه ای که در خصوص شهدای نامی مانند شهید رجایی و بابایی وجود دارد، توجه ویژه این شهدا به مفهوم شهادت بود به طوری که در وصیت نامه این ۲ شهید توجه ویژه به مقام شهادت و جایگاه شهدا دیده می شود و در وصیت نامه شهید رجایی آمده است ثلث اموال در اختیار بنیاد شهید قرار گیرد.

 

اعلایی اعلام کرد: در فرمایش مقام معظم رهبری آمده است شهادت مرگ تاجرانه و حسابگرانه است و کسانی که با رویه و رفتار زندگی شان توفیق شهادت می یابند حسابگرترین افراد عالم هستند.

 

استاندار قزوین خاطر نشان کرد: ما در همایشی جمع شدیم برای یادبود کسانی که نفع شان را کردند و رفتند و این یادبود بیشتر باید از این زوایه مورد توجه قرار گیرد که به خود توجه کنیم زیرا آنها تراز عملکردی شان را مثبت به پایان رساندند.

 

وی در ادامه اظهار کرد: یک سال از استقرار دولت گذشت اگرچه چند ماه ابتدایی صرف تغییرات بوده ولی با توجه به اقداماتی که در کشور شده باید منصفانی که در خصوص دولت قضاوت می کنند، تائید کنند دولت در مسیر وعده هایی که به مردم داده حرکت می کند.

 

اعلایی توضیح داد: اقدامات در سطوح ملی و استانی، رویکرد دولت را در مسیر آنچه مردم انتظار دارند و به این برنامه ها رأی دادند و از رئيس جمهور حمایت کردند، نشان می دهد که عمده ترین آن مردمی سازی دولت در سطح جامعه و ارتباط درست برقرار کردن با مردم است، البته توجه ارکان حاکمیتی به منافع مردم و پیگیری منافع آنها از مقتصات مردمی سازی است.

 

وی یادآور شد: اتفافاقات در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی، بهداشیت و غیره اگر در چند ماهه اخیر با چند سال گذشته مقایسه شود این اقدامات بارز بوده است.

 

کد خبر 1210957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha