۴ مصدوم و سه فوتی در حادثه رانندگی در جاده‌های کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از چهار مصدوم و سه فوتی در حادثه رانندگی در محور «دیواندره به سقز» خبر داد.

پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: براساس گزارش به مرکز کنترل عملیات EOC، مبنی بر تصادف جاده‌ای دو دستگاه سواری پراید و پژو، ۳ نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شد.

 

 جلالی بیان داشت: بعد از اطلاع به مرکز کنترل عملیات، سه تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای زرینه و پشتیبان اداری (پایگاه سیار کوله) به محل اعزام شدند که عملیات امدادی ۶:۵۳ دقیقه صبح آغاز و ۸:۱۵ دقیقه صبح به پایان رسید.

 

وی تصریح کرد: در این سانحه ۴ نفر مصدوم شد که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر و نیروهای فوریت پزشکی به بیمارستان انتقال یافته و ۳ نفر دیگر به دلیل حریق خودرو پراید فوت شدند که توسط تیم امدادی هلال احمر، بعد از رها سازی به دیواندره منتقل شدند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه با اشاره به حوادث رانندگی عنوان کرد: در طی این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس و ۱ خودرو نجات با تجهیزات امدادی لازم جهت امداد رسانی و رهاسازی مصدومین و افراد فوت شده به محل حادثه اعزام گردید.

 

جلالی افزود: هم اکنون ۲۳ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در سطح استان کردستان فعال است که از این تعداد ۱۳ پایگاه ثابت در محورهای مواصلاتی و ۱۰ پایگاه پشتیبانی سیار در سطح شهرستان‌ها مستقر و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر کردستان به صورت شبانه روزی آماده ارایه خدمت به حادثه دیدگان هستند و در صورت نیاز هموطنان می‌توانند با شماره ۱۱۲ جهت امدادرسانی تماس بگیرند.

کد خبر 1211016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha