برگزاری یادواره «شهدای مدافع حرم» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

گواهیان از برگزاری یادواره «شهدای مدافع حرم» به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: یاد و خاطره شهدا همواره در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جاری و ساری بوده و فعالیت های مختلفی در این زمینه به اجرا گذاشته می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: یادواره شهدا نیز از جمله فعالیت های این کانون در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است که بچه های مسجد نسبت به برگزاری آن اهتمام ویژه ای دارند.

 

وی همچنین از برگزاری یادواره «شهدای مدافع حرم» در این کانون فرهنگی هنری خبر داد و اظهار داشت: این مراسم به مناسبت سالروز شهادت حضرت رقیه (س) برگزار می شود.

 

گواهیان به جزییات این برنامه اشاره کرد و ادامه داد: روایت گری «تقوی» از یادگاران دفاع مقدس و مرثیه خوانی «قناعت پیشه» ذاکر اهل بیت (ع) از جمله برنامه های این آیین است.

 

وی به زمان برگزاری آیین یادواره شهدای «مدافع حرم» و سالروز شهادت حضرت رقیه (س) اشاره کرد و گفت: این برنامه روز پنجشنبه 10 شهریور همراه با نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در پایان از عموم بچه های مسجد و سایر شهروندان برای شکرت در این مراسم دعوت کرد.

کد خبر 1211240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha