امنیت کامل در شهرستان سرپل ذهاب و مسیر تردد زائرین حاکم است

بابلی گفت: امنیت کامل در شهرستان سرپل ذهاب و مسیر تردد زائرین حاکم است و دستگاه‌های اجرایی با تمام توان و امکانات پای کار هستند.

«صدراله بابلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به آغاز پیاده روی اربعین حسینی، گفت: شهرستان سرپل ذهاب با توجه به اینکه در مسیر تردد زائران اربعین برای عزیمت به مرز خسروی قرار دارد آماده پذیرایی از زوار امام حسین (ع) است. 

 

فرماندار سرپل ذهاب افزود: دستگاه های متولی خدمات رسان، دوستداران اهل بیت (ع) و مدیران این شهرستان با تمام قدرت، امکانات و تجهیزات لازم را فراهم کردند؛ امید است بتوانیم رضایت زائرین بعد از خروج از شهرستان را داشته باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: برای ارائه خدمات مطلوب زائرین عتبات عالیات در سر پل ذهاب ۱۰ کمیته زیرمجموعه ستاد اربعین تشکیل و وظایف متعددی مشخص شده است.

 

بابلی تصریح کرد: باید تلاش داشته باشیم با آمادگی مراکز دولتی در خور شان زائرین اسکان اضطراری، تامین تغذیه و بسترهای لازم را تامین کنیم.

 

فرماندار سرپل ذهاب اظهار کرد: در ورودی و خروجی شهر سرپل ذهاب ۵ موکب با تمام‌امکانات برقرار است که زائرین با آرامش خاطر این مسیر طی و از خدمات استفاده کنند.

 

وی همچنین علت تاخیر در آغاز فعالیت موکب‌ها را ناآرامی‌های موجود در عراق خواند و خاطر نشان کرد: در حال حاضر نگرانی‌ها برطرف شده و از دیروز بعد از تمایل طرف عراقی به استقرار، حضور و ایجاد موکب‌ها در سرپل ذهاب ایجاد شده است و همه برنامه ها در حال برگزاری است.

 

کد خبر 1211844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha