مدیران استان سمنان باید در خدمت کردن به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند

حجت‌الاسلام قدس‌پور با تاأکید براینکه مدیران استان سمنان باید در خدمت کردن به مردم از یکدیگر سبقت بگیرند گفت: مدیران به سرعت مشکلات را رفع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «محمدعلی قدس‌پور» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان سرعت عمل در خدمت به مردم را امر بسیار مهمی دانست که باید همواره مدنظر مسئولان باشد و این امر لازمه تقوای حاکمیتی بوده که مدیران در گره‌گشایی از مشکلات مردم، از یکدیگر سبقت بگیرند.

 

امام‌جمعه موقت سمنان بالاترین عبادت خدمت به مردم و گشودن گره از مشکلات آنها عنوان کردوافزود: مدیرانی که در میدان حضور دارند و شبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کنند، شایسته تقدیر هستند.

 

وی تصریح کرد:  مدیری موفق خواهد بود که بتواند با سرعت عمل بیشتری این گره‌ها را باز و از آمد و شد مکرر مردم به ادارات و امروز و فردا شدن‌ها جلوگیری کند.

 

حجت‌الاسلام قدس‌پور با تأکید بر اینکه مدیران استان سمنان باید در خدمت کردن به مردم از یکدیگر سبقت گیرند و به سرعت مشکلات را رفع کنند،ادامه داد: این اقدام مردم را امیدوارتر می‌کند لذا وجود شتاب در حل مشکلات مورد انتظار همه اقشار و گروه‌های مختلف جامعه است.

 

امام‌جمعه موقت سمنان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمایشاتی در دیدار خود با اعضای هیأت دولت داشتند که بسیار قابل‌تأمل بوده و باید به آنها توجه شود افزود:مردمی ‌بودن، رعایت اولویت‌ها در امور، پرهیز از ورود به حاشیه‌سازی‌ها، جوان‌گرایی در انتصابات انجام‌شده، همدرد بودن با مردم و داشتن سرعت عمل در انجام کارها از نقاط قوت دولت آیت‌الله رئیسی است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نیز اشاراتی به این ویژگی‌ها داشتند.

 

وی با اشاره به اینکه مردم انتخاب خوبی در انتخابات ریاست جمهوری داشتند و مشکلاتی نیز که در کشور وجود دارد، باید با تلاش و همت جهادی از سر راه برداشته شود.

 

حجت‌الاسلام قدس‌پور با بیان اینکه یکی از مواردی که دولت سیزدهم بر روی آن تاکید دارد «مردمی بودن» است، ابراز داشت: دولت سیزدهم از ابتدا سنگ بنای خود را بر همین اصل گذاشته که با مردم و برای آنها باشد و مشاهده می‌کنیم که با اهتمام خاصی به دنبال گشودن گره‌ها است.

 

امام‌جمعه موقت سمنان تصریح کرد: جوان گرایی در بیانیه گام دوم انقلاب نیز تاکید شده و این در بطن جامعه نیز وجود دارد ایشان در فرمایش‌های خودشان بارها مسئولان را به دوری از حاشیه‌ها و گزینش و استفاده از فکر جوانان توصیه کردند.

 

وی با اشاره به اینکه استاندار سمنان در جشنواره شهید رجایی به‌عنوان استاندار برتر در حضور آیت‌الله رئیسی معرفی و تقدیر شد  اظهارداشت:این، خبر خوشایندی برای استان سمنان است و روحیه جهادی در مدیران هر روز باید بیشتر تقویت شود.

کد خبر 1211930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha