باید کشور را به سمت تحقق عدالت اجتماعی و توسعه همه‌جانبه ببریم

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به اینکه امروزه کشورمان در شرایط تحریم قرار دارد، باید آن را به سمت وسوی تحقق عدالت اجتماعی و توسعه همه‌جانبه ببریم گفت: ما در جنگ تحمیلی در ساخت سیم خاردار هم ناتوان بودیم اما امروز درحال ساخت پهپاد و صادرات آن هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد» امروز (جمعه ۱۱ شهریور) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک اظهار کرد: همسایه‌داری، مردم‌داری و قدردانی از احسان و کارهای نیک دیگران از جمله ویژگی‌های مهم امام حسن مجتبی (ع) به شمار می‌روند که باید بکوشیم تا این ویژگی‌ها را داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: اقامه نماز اول وقت در ظهر عاشورا توسط حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش، اهمیت نماز اول وقت را نشان می‌دهد و پیامی جهانی دارد که مردم باید رابطه خود را با خداوند سبحان اصلاح کنند.

 

وی با اشاره به حادثه عاشورا و همچنین ویژگی‌های یاران امام حسین (ع) اذعان کرد: با پیاده‌روی اربعین قصد داریم رفتار حضرت سیدالشهدا (ع) را سرلوحه زندگی خودمان قرار دهیم.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر مسئله اقتصاد مقاومتی تأکید ویژه‌ای دارند تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای تولید داخلی و وجود کارخانه برای ایجاد اشتغال است.

 

وی با اشاره به اینکه امروزه کشورمان در شرایط تحریم قرار دارد، باید آن را به سمت و سوی تحقق عدالت اجتماعی و توسعه همه‌جانبه ببریم عنوان کرد: کشور ما در زمان جنگ تحمیلی در ساخت سیم خاردار هم ناتوان بود اما امروز در حال ساخت پهپاد و صادرات آن است.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: در گذشته و پیش از انقلاب، کشورمان امنیت نداشت اما امروز آمریکا حتی جرأت ندارد به ایران نگاه چپ کند.

 

وی با بیان اينکه مسئولان باید خالصانه برای خدمت به مردم تلاش کنند ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های خوب دولت، شاهد افزایش آمار ایجاد اشتغال و اعتبارات خواهیم بود.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه به بیان مطالبی در خصوص پروژه بزرگ آبرسانی غدیر خوزستان پرداخت.

 

کد خبر 1211946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha