۱۲۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: ۱۲۰ بسته معیشتی بین خانواده های محروم و نیازمند شناسایی شده این شهرستان توزیع شد.

«جواد حشمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: 120 بسته معیشتی به ارزش ریالی یک میلیارد و 200 میلیون ریال بین خانواده های محروم و نیازمند شناسایی شده این شهرستان توزیع شد.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان عنوان کرد: هر بسته معیشتی به ارزش 10 میلیون ریال شامل اقلام برنج، گوشت، روغن، ماکارانی، سویا و حبوبات است که توسط یکی از خیرین تهران تهیه و توزیع شده است.

 

حشمتی خاطرنشان کرد: این مرکز سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال انواع کمک های نقدی و غیرنقدی به هزار و 300 مددجوی تت پوشش انجام داد و در 6 ماهه امسال کمک های خوب و شایانی از جمله توزیع غذای گرم، بسته معیشتی و غیره صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: از ابتدای تاسیس این مرکز تاکنون به همت خیرین و مردم کمک های نقدی و غیر نقدی در ایام و مناسبت های مختلف صورت گرفته که از جمله آن می توان به توزیع بسته های معیشتی، گوشت، نان مهربانی، غذای گرم، بهسازی منازل روستایی و سایر اقدامات عمرانی اشاره کرد که همچنان ادامه دارد و در بحث خدمات موردی، هفت نفر جهت کار در کارگاه معرفی شدند.

 

وی اضافه کرد: جهت کمک به بهبود معیشت محرومان و برطرف شدن بخشی از مشکلات آنان، برا ایام نوروز توزیع 15 هزار قرص نان بین نیازمندان و محرومان توسط این مرکز صورت خواهد گرفت.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان، حمایت از ایتام، رفع مشکلات معیشتی محرومان، تامین جهیزیه نوعروسان و اهدا لوازم ضروری منزل، ارائه خدمات درمانی، فرهنگی و مسکن به نیازمندان را از جمله اهداف این مرکز عنوان کرد.

 

به گفته حشمتی تعداد خانواده های تحت پوشش این مرکز هزار و 11 مددجو است که از این تعداد، 524 مددجوی کمیته امداد و 592 نفر غیر مددجو هستند.

کد خبر 1212074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha