تلاش ضعیف تجار جهت تهیه و فروش  انواع پوشش های اسلامی در کشور

آیت الله عبادی گفت: انسان مسلمان پوشاک خاص خودش را دارد اما بعد از ۴۰ سال هنوز توانایی تامین چادر و پوشاک قابل قبول برای مردم را نداریم و متاسفانه لباس های هنجارشکن در هر جایی و هر بازاری دیده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، آیت الله «سیدعلیرضا عبادی» امروز (13 شهریور) در دیدار با رئیس اداره عقیدتی سیاسی سازمان اتکا کشور اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی رشد قابل قبلی با وجود همه تحریم ها داشته اند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خصوص سازمان تکا عنوان کرد: به دلیل تکیه خاص دشمن در ایجاد شکست علیه کشور از طریق جنگ اقتصادی کار این سازمان هم یک نوع جهاد در این زاویه بوده است.

 

وی ادامه داد: اقتصاد همیشه در اولویت نیست اما چون جنگ اقتصادی است در اولویت قرار دارد و دشمن می خواهد امروز ضربه خود را از جنبه اقتصادی به کشور وارد کند و با مقاومت شما و مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری در سخت ترین مواقع پیروز شدیم.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه اکنون آثار شکست در ستون دشمن حاصل شده است، گفت: گذر زمان با روی کارآمدن دولت انقلابی به نفع مسلمین است در حالی که در گذشته دیگران آیه یاس و ناامیدی می خواندند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با توجه به اینکه تبادل اقتصادی منافعی دارد، افزود: این منافع بسیاری از اوقات به دست منابع ناشناخته ای می رسد به این معنا که فروشگاه های زنجیره ای بی شناسنامه ای می آیند و منافع جامعه را جمع می کنند و نمی دانیم به دست چه کسی این منافع می رسد.

 

وی در ادامه بیان کرد: در سازمان اتکا می دانیم که منافع مردم به دست بیگانگان نمی رود و این مایه خوشبختی است.

 

آیت الله عبادی گلایه داشت: انتظار بیشتری در زمینه تهیه نیازهای مردم به خصوص پوشاک داشتیم و انسان مسلمان پوشاک خاص خودش را دارد اما بعد از 40 سال هنوز توانایی تامین چادر و پوشاک قابل قبول برای مردم را نداریم و متاسفانه لباس های هنجارشکن در هر جایی و هر بازاری دیده می شود و به این معنا است که دشمن بسیار هوشمندانه عمل کرده است.

 

نماینده ولی فقیه در ادامه گفت: چرا تجار ما بعد از 43 سال نتوانسته اند انواع پوشش انقلابی و اسلامی را در دسترس مردم قرار دهند و اگر سازمان اتکا قابلیت تهیه این اقلام را دارد درخواست داریم تا به این موضوع بپردازد و این نگرانی مردم برطرف شود.

 

وی با اشاره به اینکه در فقه داریم که هر چیزی منطبق با نیاز جامعه تامین شود، عنوان کرد: بازار مسلمین نتوانسته کار مسلمین را راه بیاندازد اما کار بیگانگان را چند برابر نیاز راه انداخته است.

کد خبر 1212569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha