راه‌اندازی موکب ترابری صلواتی جهت جابجایی زائران از اندیمشک به مرزها

جهانگیری گفت: در اقدامی ارزنده، یک موکب مردمی ترابری صلواتی جهت انتقال زائران اربعین حسینی از مبدأ راه‌آهن اندیمشک به مرزهای کشور راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «پیمان جهانگیری» شامگاه (سه شنبه ۱۵ شهریور) در نشست ستاد اربعین حسینی شهرستان اندیمشک که با حضور تعدادی از مدیران دستگاه‌های خدماتی برگزار شد اظهار کرد: خادمی مردم ولایتمدار شهرستان اندیمشک از زائران اربعین حسینی مثال‌زدنی است و تمام امکانات در جهت استقبال، پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی پای کار آمده‌اند.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه در اقدامی ارزنده یک موکب مردمی ترابری صلواتی جهت انتقال زائران اربعین حسینی از مبدأ راه‌آهن به مرزهای کشور راه‌اندازی می‌شود افزود: ایستگاه راهنمایی زوار نیز از فردا در ورودی شهرستان اندیمشک برپا خواهد شد.

 

وی اذعان کرد: پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی تا پایان ماه صفر در مواکب، زائرسراها، مساجد و اماکن عمومی شهرستان اندیمشک ادامه خواهد داشت.

 

جهانگیری تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های خدماتی باید به طور روزانه از مواکب اربعین حسینی در سطح شهرستان بازید میدانی داشته باشند و در صورت بروز مشکل، در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات مواکب را برطرف کنند.

 

کد خبر 1213483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha