نتیجه وحدت و همدلی در استان آبرسانی به ۱۲۸ روستای محروم است

بهرام نیا با بیان اینکه نتیجه وحدت و همدلی در استان آبرسانی به ۱۲۸ روستای محروم است، گفت: مروز خدمت بی منت در قامت بسیج سازندگی و دولت مردمی مصداق پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، عصر روز چهارشنبه(۱۶ شهریور) در آیین بهره برداری از مجتمع آبرسانی شهدای مهر ملکشاهی، اظهار کرد: امروز در آستانه اربعین حسینی فضای کشور و استان ایلام مملو از فضای همدلی، معنوی و اربعینی است و این نیروی مضاعف برای کار جهادی می دهد.

 

«حسن بهرام نیا» با اشاره به آیین بهره برداری از مجتمع آبرسانی شهدای مهر ملکشاهی، تصریح کرد: امروز این خدمت بی منت است که در قامت بسیج سازندگی و دولت مردمی مصداق پیدا کرده است.

 

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به اینکه مردم این منطقه مستحق هر گونه خدمت شایسته ای هستند، گفت: اما این خدمت باز به لطف دولت کار و کرامت و همکاری سپاه پاسداران این اتفاق بسیار خوب روی داد و شاهد افتتاح این طرح مهم بودیم.

 

وی در ادامه گفت: افتتاح این طرح ها، موجب شکوفا شدن مناطق روستایی استان می شود که باید استمرار داشته باشد.

 

 بهرام نیا با اشاره به اینکه فقط اعتبار برای پروژه ها کارساز نیست و اصل کار روحیه جهادی و خدمت با مردم هست، اضافه کرد: وقتی باهم باشیم وعده‌ی الهی است که اتفاقات مبارک و خوب رخ خواهد داد که این پروژه نمونه ای از وحدت و همدلی است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان ظرفیت بالقوه ای برای توسعه استان هستند، اظهار کرد: برای آبرسانی به ۱۲۸ روستا ابتدای کار جلسه‌ای با بسیج سازندگی برگزار شد و امروز این نتیجه همدلی و همراهی در دولت کار و کرامت است.

 

بهرام نیا افزود: با همکاری و همدلی و مشارکت سپاه و وزارت نیرو ۱۲۸ روستا با اعتبار ۵۰۷ میلیارد تومان از آب آشامیدنی بهره‌مند می شوند.

 

استاندار ایلام در ادامه گفت: از سرهنگ ملک زاده نیر بعنوان مجری طرح و نماینده ایلام در مجلس که برای تامین اعتبار این پروژه تلاش کردند و مجموعه‌های دخیل در این پروژه قدردانی می کنم.

 

وی در پایان  خاطرنشان کرد:امروز در قامت سپاه و بسیج سازندگی و دیگر نیروهای انقلابی روحیه جهادی مشاهده می شود که با همکاری این عزیزان آبرسانی به بخش بزرگی از روستاهای محروم استان انجام می شود.

 

گفتنی است،  آیین بهره برداری از مجتمع آبرسانی شهدای مهر ملکشاهی با حضور سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار زهرایی، مسئول بسیج سازندگی کشور، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، بهرام نیا استاندار ایلام و بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم شهرستان ملکشاهی و بخش مهر این شهرستان برگزار شد.

 

کد خبر 1213856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha