برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم در کانون «ولایت عشق» وردنجان

مولوی گفت: نوجوانان کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» وردنجان در برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی به ویژه کلاس های آموزشی قرآن حضوری فعال دارند.

«علی مولوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نوجوانان کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» وردنجان در برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی به ویژه کلاس های آموزشی قرآن حضوری فعال دارند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» مسجد حضرت رقيه (س) شهر وردنجان ادامه داد: استقبال گسترده ای از این کلاس ها شده است، به طوری که از ابتدای تابستان امسال تاکنون بیش از یکصد نفر از نوجوانان و جوانان در کلاس های رایگان آموزش روخوانی قرآن شرکت کرده اند.

 

وی گفت: هدف از برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم توانا ساختن عامه مردم بر تلاوت درست و بدون غلط و حفظ زبان از اشتباه در خواندن کتاب الهی است.

 

مولوی ابراز کرد: در این راستا نیز دوره‌ های تربیت آموزشیار روخوانی روانخوانی، تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن، تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و... برگزار شده است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» مسجد حضرت رقيه (س) شهر وردنجان ادامه داد: این کانون علاوه بر فعالیت در زمینه آموزش قرائت و حفظ، در جهت گسترش و نشر معارف قرآنی، دوره های آموزش مفاهیم قرآن کریم، تفسیر، سبک زندگی و تربیت قرآنی را جزو اولویت های کاری خود، قرار داده است.

 

وی با بیان اینکه قرآن کریم در تمام مراحل زندگی راه گشای انسان است و انسان را به بالاترین درجات کمال و رستگاری هدایت می کند گفت: یکی از برنامه های اصلی کانون فرهنگی هنری «ولایت عشق» مسجد حضرت رقيه (س) شهر وردنجان در طول سال برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم است.

 

مولوی تصریح کرد: هدف از برگزاری این کلاس ها آشنایی کودکان با قرآن، ترغیب و تشویق آنها به خواندن صحیح و حفظ قرآن کریم، ترویج فرهنگ، معارف و تعالیم حیات بخش قرآنی در میان مردم به ویژه کودکان است.

 

کد خبر 1215484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha