برپایی ۱۵ موکب‌  در مسیر تردد زوار پیاده‌روی اربعین در استان کرمانشاه

حجت الاسلام صالحی،گفت: ۱۵ موکب‌ در آستان مبارک امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمانشاه در مسیر تردد زوار پیاده‌روی اربعین برپا شده است.

حجت الاسلام محمد صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،با اشاره به فعالیت موکب های اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه در امامزادگان و بقاع متبرکه، گفت: موکب مستقر در آستان مطهر امامزاده باقر(ع) بیستون نیز آمادگی پذیرایی و اسکان زوار اربعین به هر میزان از مراجعه کنندگان را دارد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ،افزود:۴۰ مبلغ(۲۰ مبلغ بومی و ۲۰ مبلغ اعزامی) برای خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در بقاع متبرکه استان مستقر شده اند و حضور مبلغان در این مواکب جهت برپایی نماز جماعت، سخنرانی، پاسخگویی به سوالات شرعی از دیگر برنامه های فرهنگی این سازمان است.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به فراهم بودن زیرساخت های لازم در پایانه مرزی خسروی به عنوان نزدیکترین نقطه مرزی کشورمان به کربلای معلی، از زوار اربعین خواست تا این پایانه مرزی را برای تشرف به اربعین حسینی و بازگشت از عتبات عالیات انتخاب کنند.

 

حجت الاسلام صالحی،تصریح کرد:  موکب ها و خادمین تا آخرین زائر در مسیر پیاده روی در همین مکان ها برای خدمات دهی مستقر خواهند بود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ،اظهار کرد:مراسم اربعین یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اوقاف و امور خیریه است که در این برنامه برپایی موکب در مرز خسروی یکی از این برنامه‌ها است.

کد خبر 1216017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha