همایش پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در تبریز برگزار می‌شود

دسته عزاداری و پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی امروز شنبه ۲۶شهریورماه همزمان با اربعین حسینی از ساعت ۱۳/۲۰ از مصلی با حضور پرشکوه مردم ولایی و حسینی تبریز برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان آذربایجان شرقی،پیاده‌روی اربعین نماد همبستگی و قدرت امت اسلام و نماد وحدت، عشق و علاقه مردم به امام حسین (ع) است.

بنابراین گزارش هرسال ارادتمندان اهل بیت (ع) در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی با طی کردن مسیری مشخص با آرمان های والای امام شهیدان تجدید بیعت می‌کنند.

اجتماع بزرگ عزاداران حسینی امروز بیست وشش شهریورماه مصادف با اربعین حسینی در شهرستان تبریز از ساعت سیزده و بیست دقیقه با حضور علما و روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، اقشار مختلف مردمرگزار می شود.

این اجتماع بزرگ همراه با حضور خانواده ها در مصلی تبریزهمزمان با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله سید محمد علی آل هاشم و قرائت زیارت اربعین همراه و پیاده روی تا گلزار شهدای وادی رحمت انجام خواهد شد.

به منظور هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم جاماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)، موکب در طول مسیر راهپیمایی به زائران خدمات ارائه می‌دهند

کد خبر 1216553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha