پیچیدن عطر مهدوی «قرار دوازدهم» در خاوران

حجت الاسلام بخشی پور با بیان اینکه عطر مهدوی «قرار دوزادهم» هر ماه در خاوران پیچیده می شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال در راستای اجرای طرح «قرار دوازدهم» در خراسان جنوبی جهت کمک به نیازمندان هزینه شده است.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور در گفتگو با خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از طرح های بزرگ و مهمی که به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار می شود طرح مهدوی «قرار دوازدهم» است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: بنای این طرح بر مبنای مشارکت مردمی و با هدف جذب خیرین و افراد مشتاق به عنوان مهدی یاوران، به دنبال آن است که بتواند خدمات ارزشمندی را در دوازدهم هر ماه به افراد کم برخوردار ارائه دهد.

 

وی در خصوص زمان اجرای طرح «قرار دوازدهم» گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده این طرح به صورت مستمر با یاد و نام امام زمان (عج) در روز دوازدهم هر ماه در بقاع متبرکه شاخص استان انجام می شود و امیدواریم مساعت های مردمی به این طرح ادامه داشته باشد.

 

حجت الاسلام بخشی پور عنوان کرد: با اجرای طرح قرار دوازدهم که در دوازدهمین روز از هر ماه در کنار تأمین بسته‌های کمک معیشتی دیگر خدمات اجتماعی نیز در دستور کار قرار دارد که از آن جمله می‌توان به تأمین جهیزیه نیازمندان و تأمین بسته‌های کمک تحصیلی و فعالیت های خیرخواهانه دیگر اشاره کرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 2 میلیارد و 277 میلیون ریال در راستای اجرای طرح «قرار دوازدهم» در استان هزینه شده است، افزود: در این راستا یک هزار و 344 بسته معیشتی جهت کمک به نیازمندان از محل نیات موقوفات و با کمک خیرین توزیع شده است.

 

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح «قرار دوازدهم» 2 دستگاه آبگرمکن و پنج سری کمک هزینه تامین جهیزیه به نیازمندان خراسان جنوبی اهدا شده است.

 

حجت الاسلام بخشی پور در پایان بیان کرد: افراد مشتاق به خدمت در این زمینه می توانند به امامزادگان شاخص محل زندگی خود مراجعه کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1216721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha