تکیه «شهدای جهرم» در مشهد مقدس سفیر مکتب و سیره شهدای جهرم باشد

حجت الاسلام مدبر گفت: تکیه «شهدای جهرم» در مشهد مقدس سفیر مکتب و سیره شهدای دارالمومنین و مردم سخت کوش جهرم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (یکشنبه ۲۷ شهریور) در دیدار دست اندرکاران تکیه شهدای شهرستان جهرم در مشهد مقدس، گفت: حضور امام رئوف، حضرت ثامن الائمه (ع) در کشورمان، نعمت و نگاه لطف الهی است که به واسطه آن، دست یافتن به استجابت دعای درماندگان و بازماندگان را بارها به صورت معجزه وار شاهد بودیم.

 

امام جمعه جهرم افزود: برکت توسل به آن حضرت شمس الشموس، علی بن موسی الرضا (ع) در زندگی ایرانیان جاری و ساری است.

 

وی برپایی تکیه شهدا در مشهد مقدس‌ را که به نام‌ «شهدای جهرم» مزین شده،موجب افتخار و سربلندی مردم این شهرستان دانست که علاوه بر خدمت به زائرین و مجاورین رضوی اسباب آشنایی بیشتر آنان را با تاریخ رشادت، شهادت و فرهنگ جهرمی ها فراهم می کند.

 

امام جمعه جهرم همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران این موکب، خواستار آن شد که مجموعه تکیه «شهدای جهرم» همچون سال‌های قبل سفیر مکتب و سیره شهدای دارالمومنین و مردم سخت کوش جهرم باشند.

 

لازم به ذکر است که موکب «شهدای جهرم» علاوه بر خدمت رسانی به زائرین و مجاورین رضوی و معرفی شهرستان جهرم به هم وطنان و حتی زائرین حاضر از دیگر کشورها،در سطح شهرستان جهرم نیز بانی خیر و همدلی بوده که  تهیه ۸۰۰ بسته کمک مومنانه و ۱۵ سری جهیزیه جهت خانواده های کم برخوردار از جمله آن است..

کد خبر 1216812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha