توزیع یک هزار عدد آب معدنی در موکب کانون «منتظران نور»

نیکجو گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم با راه اندازی موکب در مسیر پیاده روی «جاماندگان اربعین» به توزیع یک هزار عدد آب معدنی میان شهروندان پرداختند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: از فعالیت های بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» در ویژه برنامه های مذهبی همچون اعیاد، موالید و شهادت ائمه معصومین (ع)، راه اندازی موکب و پذیرایی از شهروندان است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم افزود: از جمله برنامه هایی که بچه های مسجد را بر آن داشت تا به راه اندازی موکب اقدام کنند، پیاده روی «جاماندگان اربعین» بود که مسجدی ها آن را به نحو احسن انجام دادند.

 

وی عنوان کرد: بچه های مسجد در این برنامه و با ایجاد موکب در مسیر پیاده روی «جاماندگان اربعین» اقدام به توزیع آب معدنی میان شهروندان و محبان اهل بیت (ع) کردند.

 

نیکجو ادامه داد: در این برنامه و به همت بچه های مسجد و یاری خیران، تعداد یک هزار آب معدنی تهیه و میان شرکت کنندگان در این برنامه معنوی توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم خاطرنشان کرد: برای تهیه این تعداد آب معدنی، 20 میلیون ریال هزینه شد که توسط خیران و اهالی مسجد تامین شد.

 

وی گفت: در راه اندازی موکب و پذیرایی از محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، حدود 20 نفر از نوجوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری همکاری داشتند.

 

نیکجو همچنین با اشاره به اینکه در کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»‌شهرستان جهرم برنامه های عزاداری و سوگواری در ماه محرم و صفر برگزار شده است، اظهار کرد: برنامه عزاداری در دهه پایانی ماه صفر در این کانون همراه با نماز مغرب و عشا هر شب برگزار می شود.

کد خبر 1217045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha