حضور کارشناسان بهزیستی در موکب اربعین مستقر در مرز خسروی

بوچانی گفت: نیروی های اورژانس اجتماعی در ایام اربعین بصورت ویژه در آماده باش کامل بوده و کارشناسان بهزیستی و یک تیم از اورژانس در موکب بهزیستی در مرز خسروی استقرار داشتند.

بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، با بیان اینکه خدمت به زوار اربعین توفیق بزرگی است، گفت: بهزیستی شهرستان همچون سایر دستگاه های اجرایی و خدمات رسان و مردم در راستای خدمت به زوار اربعین حسینی اقدامات مختلفی را انجام داد.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب، افزود: با توجه به میزبانی این استان از زائران اربعین حسینی این اداره کل با آمادگی کامل برای خدمات رسانی به این عزیزان عمل کرده و در این زمینه از تمام ظرفیتهای موجود استفاده کرده است.

 

وی خاطر نشان کرد:در ستاد اربعین  مددکاران و مشاوران تیم های اورژانس اجتماعی و محب بصورت شیفتی مستقر و خدمات لازم را به زائران ارایه خواهند کرد.

 

بوچانی،تصریح کرد: خدمات دهی به جامعه هدف کارشناسان اورژانس اجتماعی از بازرسی بالاطاق تا مرز خسروی ، همکاری تیم سیار اورژانس اجتماعی با تیم شهرستانهای گیلانغرب ، دالاهو و اسلام آبادغرب در خدمات دهی به زائرین و دایر نمودن ستاد گمشدگان در موکب بهزیستی مستقر در مرز خسروی از دیگر اقدامات بهزیستی شهرستان در ایام اربعین بود .

 

رئیس اداره بهزیستی سرپل ذهاب، اظهار کرد:ارائه خدمات روانشناسی و مددکاری و مشاوره رایگان به زائرین ،  پخت روزانه نان محلی توسط زنان سرپرست خانوار روستایی تحت پوشش بهزیستی و توزیع بین  موکب های مسیر زائرین ، تهیه کلوچه های محلی ( بژی ) و نان گرده و توزیع بین زائرین و همچنین نصب بنر در مسیر و توزیع بروشور بین زائرین از اقدامات دیگر بهزیستی در ایام اربعین بوده است .

 

کد خبر 1217087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha