استفاده از همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت اجتماعی و فرهنگی جامعه/ در روستاها تشکل‌های مردمی شکل گرفت

قجری گفت: می‌توان از ظرفیت پایگاه‌های بسیج محلات و مراکز بهزیستی با محوریت خانه‌های فرهنگ برای بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر بهره گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان‌ گلستان، «علی اکبر قجری» امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان گرگان با قدردانی از فعالیت‌هایی که سازمان‌های مردم‌نهاد در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی در این شهرستان انجام می‌دهند، اظهار کرد: تشکل‌های مردمی به سمت و سوی نهادمند شدن حرکت می‌کنند و خوشبختانه شهرستان گرگان از این نظر در استان پیشگام است.

 

معاون سیاسی فرماندار گرگان گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان  یک ظرفیت مهم برای پیشبرد امورات فرهنگی و اجتماعی در شهر گرگان است.

 

وی افزود: این سازمان تاکنون در قالب خانه‌های فرهنگ و با توجه به رویکرد محله‌محوری اقدامات موثر و ارزشمندی انجام داده است. می‌توان از ظرفیت پایگاه‌های بسیج محلات و مراکز بهزیستی با محوریت خانه‌های فرهنگ برای بهبود وضعیت فرهنگی و اجتماعی شهر بهره گرفت.

 

معاون سیاسی فرماندار گرگان ادامه داد: براساس دستورالعمل توسعه فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد، تشکل‌های مردمی در روستاها نیز شکل گرفته است که از ظرفیت‌های خوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برخوردار هستند.

 

 

کد خبر 1217237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha