جازموریان در تدارک برگزاری یادواره ۲۱ شهید منطقه و شهید محمد بدیعی

حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: یادواره یادواره ۲۱ شهید جازموریان و شهید محمد بدیعی خاص این منطقه است و باید همگان اعم از مسیولین و مردم پای کار بیایند تا یادواره ای در خور شأن شهدا برگزار شود.

حجت الاسلام «کاظم صادقی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست هم اندیشی و برنامه ریزی یادواره ۲۱ شهید جازموریان و شهید محمد بدیعی، خبر داد و گفت: امروز باید با برگزاری یادواره شهدا، رشادت ها و از خود گذشتگی این عزیزان به نسل آینده منتقل شود.

 

امام جمعه جازموریان بیان کرد: دفاع مقدس باید به الگویی جاویدان برای نسل جوان تبدیل شود بنابراین باید از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم.

 

وی با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر یادواره ۲۱ شهید جازموریان و شهید محمد بدیعی، ابراز کرد: این یادواره خاص منطقه جازموریان است و باید همگان اعم از مسیولین و مردم پای کار بیایند تا یادواره ای در خور شأن شهدا برگزار شود.

 

حجت الاسلام صادقی یادواره شهدا را بستری مناسب برای انتقال فرهنگ شهادت دانست و تاکید کرد: با برگزاری باشکوه این یادواره، باید جازموریان به الگویی موفق برای سایر مناطق کشور تبدیل شود.

 

امام جمعه جازموریان ادامه داد: این یادواره با حضور خانواده های معظم شهدا و همچنین خانواده معظم شهید بدیعی برگزار می‌شود که در این راستا تدابیر لازم اندیشیده شده است.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: سوم مهرماه مصادف با سالروز شهادت پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) یادواره شهید بدیعی و ۲۱ شهید جازموریان بعد از نماز مغرب و عشاء در محل گلزار شهدای گمنام برگزار می شود.

کد خبر 1217558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha