یادواره شهدای فرماندهی انتظامی قم برگزار می شود

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی قم گفت: یادواره شهدای فرماندهی انتظامی قم ویژه بزرگداشت ۱۲۰ شهید گرانقدر استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان سرهنگ مجتبی اشرفی در نشست خبری در خصوص برگزاری یادواره شهدای فرماندهی انتظامی قم اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس و برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم در آبان ماه، یادواره های مختلفی جهت پاسداشت رشادت و ایثار شهدای نیروی انتظامی در شهر‌ها و بخش‌های استان برگزار می شود.


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی قم افزود: استان قم ۱۲۰ شهید را تقدیم آرمان‌های نظام اسلامی کرده که ۶۶ شهید در دوران دفاع مقدس و ۵۴ شهید در راه برقراری نظم و امنیت در استان به شهادت رسیدند.

 

وی بیان کرد: در این میان ۱۸ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر بوده‌است، همچنین در دوران دفاع مقدس ۲۵۶ جانباز و ۱۶ آزاده در نیروی انتظامی داشته ایم.

 

سرهنگ اشرفی عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا، تولید محصولات فرهنگی همچون فتوکلیپ، مستند و چاپ آثاری مرتبط با شهدا از جمله برنامه‌های این یادواره هاست.

 

وی تصریح کرد: شهدا امنیت سازان واقعی و آیینه تمام نما برای همه مجاهدان خصوصا کارکنان فراجا هستند وامنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهداست و در این باره وظیفه داریم راه انسانهای وارسته ای که با نثار خونشان هویت و آزادی‌ را به ارمغان آوردند تداوم بخشیم.

 

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی قم خاطرنشان کرد:خون پاک شهدا ، انقلاب و نظام را بیمه کرده‌ و با پاسداری از روحیه ایثار و شهادت خدشه‌ای بر پیکره نظام وارد نخواهد شد، در این مسیر شهدای فراجا در مقابل مجرمان و تبهکاران همواره در میدان تکلیف و انجام وظیفه در جهت برقراری نظم و امنیت فداکاری کرده اند.

 

وی در مورد جایگاه نیروی انتظامی در برقراری امنیت گفت: یادواره شهدای انتظامی منطقه دو قم 30شهریور برگزار می شود و در طول هفته دفاع مقدس یادواره هایی در مناطق و بخش های مختلف برگزار خواهد شد.
سرهنگ اشرفی افزود: در طول سالهای گذشته کوچه و خیابان و بلوارهایی مزین به نام شهدای نیروی انتظامی شده است و اقداماتی نیز از سوی شهرداری و شورای شهر در این زمینه در دست اجراست.

کد خبر 1217657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha