سه فعالیت مهم تیپ ۴۸ در هفته دفاع مقدس/عملیات «الی بیت المقدس»  بازسازی می شود

سردار حکمتیان با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس سه کار مهم در دستور کار تیپ ۴۸ فتح استان قرار دارد، گفت: یکی از این برنامه‌ها رژه نیروهای مسلح و دیگری بازسازی عملیات «الی بیت المقدس» و آزادسازی خرمشهر است.

سردار «حسن حکمتیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: روحانیت در همه صحنه ها از جمله دفاع مقدس نقش بی بدیل و غیرقابل انکاری داشتند.

 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنچه ما را در جنگ موفق کرد، معنویت رزمندگان بود که این امر با حضور روحانیون محقق شد.

 

وی با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس سه کار مهم در دستور کار تیپ ۴۸ فتح استان قرار دارد، افزود: یکی از این برنامه‌ها رژه نیروهای مسلح و دیگری بازسازی عملیات «الی بیت المقدس» و آزادسازی خرمشهر با حدود بیش از ۳۸ هزار کیلومتر مربع آزادسازی بوده که در دستور کار قرار دارد.

 

وی بازسازی این عملیات در دهکده دفاع مقدس را در حال انجام دانست و ادامه داد: از ابتدا تا انتهای هفته دفاع مقدس این عملیات بازسازی می شود و از همه اقشار جامعه می خواهیم که برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و نمایش رشادت رزمندگان اسلام در محل دهکده دفاع مقدس حضور پیدا کنند.

 

سردار حکمتیان با اشاره به اینکه هزار و ۸۸۵ نفر از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: حدود هزار و ۵۲۰ نفر از این تعداد شهدا مربوط به تیپ ۴۸ فتح بود که یادواره این شهدا در یاسوج برگزار می شود.

 

فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برنامه ریزی صدا و سیمای مرکز استان برای تولید و پخش برنامه «شب های شیدایی» سخن به میان آورد و گفت: یادواره شهدای تیپ ۴۸ فتح پنجم مهر ماه همزمان با سالروز آغاز عملیات ثامن الائمه علیه السلام در محل دهکده دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

کد خبر 1217686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha