یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس و شهدای سلامت آران و بیدگل

همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس و شهدای سلامت آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای امدادگر دفاع مقدس و شهدای سلامت شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.

 

این مراسم با حضور فرماندار شهرستان آران و بیدگل، مسئول و استاد آموزش عقیدتی سیاسی فرماندهان سپاه مستقر در شهر مقدس قم، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آران و بیدگل و فرمانده بسیج ادارات ، مدیران و پرسنل ادارات شهرستان آران و بیدگل به همت پایگاه مقاومت بسیج خواهران کوثر و برادران امام سجاد(ع) شبکه بهداشت ودرمان شهرستان آران وبیدگل در سالن شهید زاهدی شبکه برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم دکتر اعظم باقری رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با خیر مقدم به حاضران، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی را گرامی داشت و از مقاومت مدافعان سلامت در ایام کرونا بویژه شهید محسن خادم، شهید دکتر مجید فرهاد و شهید محمد زارع تقدیر کرد.


در ادامه این مراسم مسئول و استاد آموزش عقیدتی سیاسی فرماندهان سپاه مستقر در شهر مقدس قم در سخنانی گفت: دفاع مقدس یک واژه پر معنا و پر مفهوم است، چون انگیزه حضور عزیزانی که در این جریان بودند، انگیزه‌های الهی بود، انگیزه مادی نبود.

 

سردار ملکی ادامه داد: همین انگیزه های الهی بود که توانست این جنگ، حضور و دفاع در جبهه‌های نبرد را به عنوان حضور مقدس و با ارزش تا همیشه تاریخ به ثبت برساند.

 

در پایان مراسم با اهدا گل و لوح یادبودی از خانواده های شهدای امدادگر دفاع مقدس شهیدان اسپنانی، خادم، شاطریان، نیک پور و قدیرزاده تقدیر شد.

کد خبر 1218102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha