تخریب اموال دولتی و خصوصی توطئه دشمنان است/ ملت ایران اجازه ضربه زدن به انقلاب را نمی دهند

آیت الله نورمفیدی گفت: ملت ایران با نثار حدود ۲۵۰ هزار شهید در راه دفاع از انقلاب به بیگانگان و ایادی آنها اجازه ضربه زدن به انقلاب و کشور را نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت‌الله «سیدکاظم نورمفیدی» ظهر امروز (جمعه ١ مهر) در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان با اشاره به وقایع روزهای اخیر کشور، گفت: آتش زدن اموال دولتی و خصوصی و تخریب بناها، نماد توطئه دشمنان است و باید جوانان از ورود به چنین تجمعاتی پرهیز کنند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان افزود: همه اقشار جامعه و رئیس جمهور از حادثه‌ای که برای مهسا امینی اتفاق افتاد، متاثر و ناراحت شده و این حادثه را پیگیری می کنند.

 

وی با بیان اینکه نهادهای متولی شفاف شدن دقیق و روشن این حادثه را به عنوان یک مطالبه عمومی در دستور کار دارند، گفت: در این راه برخی ‌ از مردم آزردگی خود را به نمایش گذاشته اند.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: متاسفانه برخی با اهداف خاص اقدام به آتش زدن اموال عمومی و دولتی و تعدی به ماموران انتظامی کرده اند که این حرکات اعتراض نبوده و مصداق یک توطئه است.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با نثار حدود ۲۵۰ هزار شهید در راه دفاع از انقلاب به بیگانگان و ایادی آنها اجازه ضربه زدن به انقلاب و کشور را نمی دهند.

 

امام جمعه گرگان با اشاره به به سفر رئیس جمهور به سازمان ملل، گفت: شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل فرصتی مناسب برای طرح مسائل ایران و اهداف انقلاب به صورت شفاف در یک مجموعه جهانی است.

 

وی، حضور در سازمان ملل را فرصتی برای مخابره مستقیم اهداف انقلاب و دیدار با سران کشورهای مختلف جهان بیان کرد.

 

 

کد خبر 1218160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha