تضعیف نیروی انتظامی،‌ خیانت و گناه نابخشودنی است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: تضعیف نیروی انتظامی،‌ خیانت و گناه نابخشودنی است و با کسانی که در فضای مجازی، باعث تشویش اذهان عمومی شدند و احساسات مردم را جریجه دار کردند، قاطعانه برخورد شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته در فیروزکوه، گفت: والدین نسبت به تربیت فرزندان وظیفه دارند؛ برخی انحرافات و آسیب های جوانان، به خاطر کمبود محبت در خانه است.

 

وی خاطر نشان کرد: والدین باید فرزندان خویش را از جهت محبت ارضا کنند تا اسیر محبت کاذب نشوند.

 

خطیب نماز جمعه فیروزکوه در ادامه عنوان کرد: در این هفته رحلت جانگداز عالم ربانی و جلیل القدر حضرت آیت الله دریاباری را داشتیم که حقیقتا افتخار بزرگی برای مردم فیروزکوه بود و عمر شریف خویش را در راه اعتلای مکتب اهل بیت علیهم السلام سپری کرد.

 

حجت الاسلام حیدری اذعان داشت: جنگ تحمیلی با اینکه یک تهدید بزرگ علیه ملت ایران بود، به یک فرصت بزرگ تبدیل شد که سه عامل ” قدرت جوشان انقلاب اسلامی به پیروی از مکتب امام حسین (ع)”، “رهبری الهی و حکیمانه امام عظیم الشأن” و “خصوصیات برجسته ملت ایران به عنوان بهترین مردم در طول تاریخ” نقش مهم داشت.

 

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: آشنا کردن نسل جدید با دوران طلایی دفاع مقدس و انتقال آن،‌ رمز استمرار موفقیت های انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است، وظیفه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس است که سجادگونه و زینب وار، پیام شهدا و معارف دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنند.

 

حجت الاسلام حیدری افزود: حضور مستمر پیشکسوتان دفاع مقدس در مدارس و مراکز حضور جوانان، قرائت وصیت نامه شهدا در مدارس، و برگزاری مسابقات کتابخوانی خاطرات دفاع مقدس، برای آشنایی نسل جدید با دفاع مقدس بسیار مؤثر است.

 

وی در ادامه گفت: حضور ریاست محترم جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و سخنرانی مقتدرانه و حکیمانه ایشان و بالا بردن عکس سردار سلیمانی در جمع سران کشورها و به چالش کشیدن آمریکا و ترامپ جنایتکار از بخش های زیبای این سخنرانی بود.

 

خطیب نماز جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: ملت ایران و همه آزادی‌خواهان دنیا از خون حاج قاسم نخواهند گذشت و این جنایت آمریکا را از طریق دادگاه عادلانه پیگیری خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: پیوستن رسمی ایران به پیمان شانگهای و اتحاد با قدرت هایی همچون روسیه و چین، میتواند نقش مهمی در کاهش سیطره دلار در بازارهای جهانی و خنثی کردن تحریم و رشد اقتصادی برای کشور داشته باشد.

 

امام جمعه فیروزکوه با اشاره به اغتشاشات اخیر عنوان کرد: اقدامات هنجارشکنانه و اغتشاشات به بهانه فوت خانم مهسا امینی، نشان داد که فوت وی بهانه است و جریانات دشمن، با برنامه ریزی و تحریک احساسات مردم،‌ دنبال آشوب و ناامنی کشور هستند.

 

وی افزود: مردم بصیر ایران به درستی متوجه شدند کسانی که به اموال عمومی و بانک ها آسیب میزنند، امنیت و آرامش مردم را از بین میبرند، پرچم ایران را آتش میزنند، حجاب از سر بانوان میکشند، به مساجد و موکب حسینی حمله میکنند و به مقدسات هتک حرمت میکنند، اینها دلسوز مردم نیستند، بلکه دشمن مردم هستند؛ لذا مردم به درستی با فتنه گران همراهی نکردند.

 

خطیب نماز جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: از دادستان محترم کشور و قوه محترم قضائیه مطالبه داریم با کسانی که در فضای مجازی، باعث تشویش اذهان عمومی شدند و احساسات مردم را جریجه دار کردند، چه مسئولان دولت های قبل و چه سلبریتی ها و بازیگران و … ، قاطعانه برخورد شود.

 

امام جمعه فیروزکوه با تاکید بر حفظ اقتدار نیروی انتظامی، گفت: حفظ اقتدار نیروی انتظامی بسیار مهم است، چرا که حفظ امنیت در گرو اقتدار انتظامی است؛ تضعیف نیروی انتظامی،‌ خیانت و گناه نابخشودنی است.

 

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: بنابراین ما مردم ایران،‌ ضمن تشکر از زحمات سبزپوشان جان بر کف انتظامی، حمایت قاطع خود را از غیورمردان حافظ امنیت اعلام میداریم و هرگونه تضعیف نیروی های انتظامی را به شدت محکوم میکنیم.

کد خبر 1218225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha