لزوم ارتقای بصیرت دانش آموزان

غیرتی گفت: اگر در کنار تعلیم و تربیت، بحث بصیرت را در مدارس به دانش آموزان آموزش می دادیم امروز شاهد حضور نوجوانان در برخی تجمعات نبودیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا غیرتی امروز (۲ مهر) در مراسم نواختن زنگ مهر در زیرکوه اظهار داشت: این بستری که امروز دانش آموزان ما در آن قرار گرفته اند، سکویی برای پرتاب است و پیشرفت و تعالی جامعه از این بستر مدرسه آغاز می شود.

 

فرماندار زیرکوه ادامه داد: امروز همان جنگ دوران دفاع مقدس را به مراتب شدیدتر داریم و دامنه جنگ به خانواده ها کشیده شده است و ما نیاز به توجه و پرورش بصیرت برای فرزندان این مرز و بوم داریم.

 

وی با تاکید بر لزوم توجه به بصیرت در کتار آموزش گفت: اگر در کنار تعلیم و تربیت، بحث بصیرت را در مدارس به دانش آموزان آموزش می دادیم امروز شاهد حضور نوجوانان ساله در برخی تجمعات نبودبم و این نشان می دهد دشمن واقعا کار کرده است.

 

غیرتی در ادامه تاکید کرد: ما باید برای مقابله با این تهاجم دشمن تلاش کنیم تا فرزندان ما به این راحتی در دام دشمن گرفتار نشوند؛ دشمن به این نتیجه رسیده است که کسانی را وارد مبارزه کند که هنوز به بلوغ فکری نرسیده اند.

 

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه اگر قرار است قله های رفیع را فتح کنیم جای آن همین مدارس است، گفت: باید تلاش کنیم تا سطح آموزش وپرورش را به لحاظ کیفی و کمی بالا ببریم و اراده ای در شهرستان و استان وجود دارد تا هرگونه مشکل و کمبود در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد برطرف کنیم.

 

 

کد خبر 1218371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha