تخریب گران اموال عمومی، خسارت های وارده را باید جبران کنند

حجت الاسلام جعفری گفت: تخریب گران اموال عمومی، خسارت های وارده را باید جبران کنند و دستگاه قضایی با آنان برخورد قاطع می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «اسدالله جعفری« از وضعیت مجروحان دستگاه های امنیتی در مقابله با آشوبگران بازدید کرد و اظهارداشت: دستگاه قضایی در حوزه مسئولیتی خود با بر هم زنندگان نظم عمومی برخورد قاطع خواهد داشت.

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: اغتشاشگران و تخریب کنندگان اموال عمومی، خسارت های وارده را باید جبران کنند و دستگاه قضایی با آنان به لحاظ صدمه به اموال عمومی برخورد قاطع می کند.

 

وی با بیان اینکه در این روزها افرادی به بهانه اعتراض اموال عمومی و شخصی افراد را مورد صدمه قرار داده اند، تصریح کرد: خسارت به مال و اموال بیت المال و اشخاص دیگر اعتراض نبوده و این بی نظمی ها باید جبران شود.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: بخشی از این افراد بازیچه و ابزار دشمن برای به هم زدن نظم عمومی و خسارت به کشور شده اند و تا زمانی که در این مسیر باشند با آنان به صورت جدی برخورد خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه تیم هایی برای شناسایی اغتشاشگران در استان تشکیل شده است، تصریح کرد: قوه قضایی در برخورد با این دسته از افراد کوتاهی نخواهد کرد.

رئیس کل دادگستری اصفهان ضمن دعوت مردم به حفظ آرامش و دوری از حرکت در جریان های دشمنان خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم خواهان برخود قاطع دستگاه های امنیتی و قضایی با بر هم زنندگان نظم عمومی بوده اند و سران فتنه باید مجازات شوند.

 

کشته شدن یک خانم با اسلحه ساچمه ای در فولاد شهر

 

وی با اشاره به قتل یک خانم در فولاد شهر گفت: این فرد با اسحله ساچمه ای توسط فردی ناشناس کشته شده و ارتباطی با محل اغتشاشات نداشته است.

به گفته حجت الاسلام جعفری، پرونده این قتل توسط کارگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در حال بررسی بوده و عوامل قتل شناسایی و دستگیر و مجازت خواهند شد.

کد خبر 1219013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha