دفاع مقدس در امتداد عاشورای سیدالشهدا(ع) بود

حجت‌الاسلام فیضی با بیان‌اینکه دفاع مقدس در امتداد عاشورای سیدالشهدا(ع) بود، گفت: در دفاع مقدس ارزش‌های اسلامی با خون شهدا احیاء شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام «محرم فیضی» امروز(سه‌شنبه، ۵ مهر) در یادواره شهیدان ناصر ضارب و قنبر شیارکار که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت مهدی موعود(عج) خشکه‌دهنه برگزار شد یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامیداشت و افزود: اقتدار و امنیت کنونی کشور را مدیون شهدا و ایثار و پایداری ملت غیور ایران اسلامی هستیم.

 

استاد حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه دفاع مقدس در امتداد عاشورای سیدالشهدا(ع) بود، افزود: رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی با تاسی و الگو گرفتن از امام حسین(ع) به میدان مبارزه با باطل و ظالمان رفتند.

 

وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس ارزش‌های اسلامی با خون شهدا احیاء شد، تصریح‌کرد: دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردمان سرزمینی است که برای دفاع از میهن در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافته و نگذاشتند ذره‌ای از خاک وطن به دست نااهلان بیافتد.

 

حجت‌الاسلام فیضی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یک واژه پر معنا و پر مفهوم است، چون انگیزه حضور افرادی که در این جریان بودند، انگیزه‌های الهی بود و انگیزه مادی نبود، گفت: همین انگیزه‌های الهی بود که توانست این جنگ، حضور و دفاع در جبهه‌های نبرد را به عنوان حضور مقدس و با ارزش تا همیشه تاریخ به ثبت برساند.

 

استاد حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بندر آستارا با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس، خاطرنشان‌کرد: یاد و خاطره شهدا باید همواره زنده نگه داشته شود.

 

گفتنی است، مداحی و سینه‌زنی پایان بخش این مراسم معنوی در محله خشکه‌دهنه بندر آستارا بود.

کد خبر 1219055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha